Həkimlərdən qəhvənin beyin üçün gizli təhlükələri barədə XƏBƏRDARLIQ

Həkimlərdən qəhvənin beyin üçün gizli təhlükələri barədə XƏBƏRDARLIQQəhvə spirtli və şəkərli içkilərlə birlikdə beynin zədələnməsinə səbəb ola bilər.

BiG.AZ Report-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə "Eat This, Not That!" nəşri amerikalı dietoloqlara istinadən yazıb.

Mütəxəssislər bildiriblər ki, qəhvənin normadan artıq istifadəsi orqanizm üçün ziyanlıdır. Belə ki, gündə altı fincandan çox qəhvə içmək beyinin koqnitiv geriləmə ilə xarakterizə olunan kiçilməsinə səbəb ola bilər. Həkimlər həmçinin çay və şokoladdan normadan artıq istifadə etməməyi də məsləhət görüblər.

Bundan əlavə, məqalədə deyilir ki, spirt kimi şəkərli içkilər də beyin hüceyrələrini öldürə bilər.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 1226   Tarix: 15 yanvar 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Beyini təhdid edən böyük təhlükə: 2050-ci ilədək 139 milyona çata bilər

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatınin (ÜST) məlumatına görə, hazırda dünyada 55 milyondan çox insan demansiyadan əziyyət çəkir. Əhalinin yaşlanması ilə əlaqədar bu göstəricinin 2050-ci ilədək 139 milyona yüksələcəyi proqnozlaşdırılır. Qaynarinfo xəbər verir ki, demansiya yalnız unutqanlıqla məhdudlaşmır. B

30.07.2026 334
.

Köp, ürəkbulanma və qarın ağrısı: Qida zəhərlənməsi, yoxsa mədə-bağırsaq xəstəliyi? - VİDEO

Baku TV-nin "Baku Med" verilişinin yeni buraxılışında qastroenteroloji xəstəliklər barədə müzakirə aparılıb. Qarın ağrısı hansı hallarda xəstəlik əlaməti sayılır?. Uzunmüddətli qəbizliyin səbəbləri nədir?. Qida zəhərlənməsi ilə həzm xəstəlikləri necə fərqlənir?. Helikobakter pilori hansı xəstəliklər

26.07.2026 283
.

Toyuq ətinin yaratdığı ciddi risklər: Alimlərdən yeni araşdırma

Oksford Universitetinin alimləri sənaye üsulu ilə fəaliyyət göstərən quşçuluq fermalarının təhlükəli bakteriyaların yayılması baxımından ciddi risk daşıya biləcəyini bildiriblər. xəbər verir ki, araşdırma zamanı son 45 il ərzində 30 ölkədən toplanmış minlərlə genetik nümunə təhlil edilib. Nəticələr

02.08.2026 237
.

5-dən çox yuxu pozğunluğu simptomu insult riskini kəskin artırır

Yuxu problemləri insult riskini 16% artırır. -a istinadən xəbər verir ki, nevroloq Aleksandra Alekhina beş və ya daha çox yuxu pozğunluğu simptomundan əziyyət çəkən insanlarda insult riskinin ikiqat artdığını deyib. O qeyd edib ki, insult ciddi və həyati təhlükə yaradan təcili vəziyyətdir:. "Bu

02.08.2026 441
.

Dünyada xərçəng xəstələrinin sayı ikiqat arta bilər - HESABAT

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı xərçəng hallarının sürətlə artdığını açıqlayıb. xarici mediaya istinadən bildirir ki, yeni qlobal hesabata görə, profilaktika, erkən aşkarlama və müalicə yaxşılaşdırılmadıqda, 2050-ci ilə qədər yeni xərçəng hallarının illik sayı təxminən 35 milyona çata bilər. Hesabatda qey

12.07.2026 596
.

Üzunömürlülük üçün bir nömrəli giləmeyvə

Diyetoloqlar bildirirlər ki, uzun və sağlam həyat tərzində qidalanma mühüm rol oynayır. Bu baxımdan qaragilə orqanizmi yaşla əlaqəli dəyişikliklərdən qorumağa kömək edə biləcək antioksidantlar, liflər və bitki mənşəli faydalı birləşmələrlə zəngin məhsullardan biri hesab olunur. Qaynarinfo xəbər veri

10.07.2026 504
.

Dondurucudan gələn zəhər - həkimlərin almağı məsləhət görmədiyi ucuz balıq

Mütəxəssislər supermarket rəflərində satılan ən keyfiyyətsiz balıq növlərini açıqlayıblar. Dondurulmuş balıq tez və faydalı şam yeməyi üçün ideal seçim kimi görünür. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, supermarketlərdəki cəlbedici qiymətlərin arxasında bəzən qida dəyərini itirmiş, hətta sağlamlı

02.08.2026 238
.

Bakıda yayıldığı iddia olunan qulaqdibi xəstəliyi ilə bağlı rəsmi açıqlama

Son günlər sosial şəbəkələrdə Bakı şəhərində epidemik parotit (qulaqdibi) xəstəliyinin geniş yayıldığı ilə bağlı paylaşımlar yayılır. xəbər verir ki, bu barədə Səhiyyə Nazirliyi məlumat yayıb. Nazirlikdən bildirilib ki, həmin məlumatlar mövcud epidemioloji vəziyyəti əks etdirmir. Bildirilib ki, hazırd

11.07.2026 398
.

Yayda buzlu su içmək təhlükəlidirmi?

Yay aylarında temperatur yüksəldikcə insanlar sərinləmək üçün daha çox buzlu və çox soyuq suya üstünlük verirlər. Lakin mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, həddindən artıq soyuq suyun qəbulu bəzi hallarda sağlamlığa mənfi təsir göstərə bilər. Ölkə.az xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, çox soyu

14.07.2026 543
.

TOP MP3