Konservalardan istifadə edənlərin NƏZƏRİNƏ: Yalnız onlar ürək üçün xeyirlidir

Konservalardan istifadə edənlərin NƏZƏRİNƏ: Yalnız onlar ürək üçün xeyirlidirDüzgün qidalanma haqqında danışarkən konservləşdirilmiş məhsullardan uzaq durmağın lazım olduğu deyilir, çünki onların tərkibində çoxlu natrium olur. Lakin bütün konservlər eyni deyil.

Lent.az xarici mediaya istinadla xəbər verir ki, bir çox konserv məhsullar ürək üçün faydalı qida maddələri ilə zəngindir, eyni zamanda rahat və əlçatandır. Buna görə də düzgün seçim etsəniz, sağlam qidalanmadan kənara çıxmadan konservlərdən istifadə edə bilərsiniz.

Ən yaxşı seçimləri müəyyən etmək üçün nəşr dietoloqlardan ürək sağlamlığı üçün ən sevdikləri 5 konserv məhsulu paylaşmağı xahiş edib. Onların tövsiyə etdiyi məhsullar bunlardır:

1. Lobya və mərcimək

Bu məhsullar lif və bitki mənşəli zülalla zəngindir, eyni zamanda az yağlıdır. ABŞ Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin məlumatına görə, yarım stəkan konservləşdirilmiş qara lobya 7 qram zülal və 8 qram lif ehtiva edir. Lobyanın tərkibindəki lif ürək üçün xüsusilə faydalıdır.

Dietoloq Veronika Raus bildirir ki, lobya həll olunan liflə zəngindir və bu lif həzm sistemində xolesterinlə birləşərək onu bədəndən çıxarmağa kömək edir, beləliklə xolesterini azaldır.

Dietoloq Taliya Folladorun sözlərinə görə, lobya həmçinin kalium və maqnezium ehtiva edir ki, bu da qan təzyiqini və ürək-damar sisteminin ümumi fəaliyyətini dəstəkləyir.

O əlavə edir ki, konserv variantlar da eyni dərəcədə faydalıdır və onları yumaq natrium miqdarını təxminən 40% azalda bilər. Həmçinin az natriumlu və ya duzsuz variantlara üstünlük vermək tövsiyə olunur.

2. Pomidor

Konservləşdirilmiş pomidorlar müxtəlif yeməklərdə istifadə olunan universal məhsuldur və ürək sağlamlığına müsbət təsir göstərir.

Məqalədə qeyd olunur ki, yarım stəkan konserv pomidor gündəlik kalium ehtiyacının 8 faizini təmin edir. Kalium qan təzyiqinin tənzimlənməsi üçün vacib mineraldır.

Araşdırmaya görə, bir çox insan kifayət qədər kalium qəbul etmir, buna görə konserv pomidor əlavə etmək ürək sağlamlığını dəstəkləyə bilər.

Follador izah edir ki, konserv pomidorlar həm də güclü antioksidant olan likopenlə zəngindir. Bu maddə ürək xəstəlikləri və xroniki iltihab riskini azalda bilər.

Onun sözlərinə görə, pomidor bişirildikdə və ya emal edildikdə likopen daha yaxşı mənimsənilir, buna görə konserv pomidorlar çox yaxşı mənbədir. O, onları şorba, sous və ya güveçlərdə istifadə etməyi tövsiyə edir.

3. Çuğundur

Ürək sağlamlığı üçün konservləşdirilmiş çuğundurdan da imtina etməyə dəyməz. 1 stəkan çuğundur təxminən 3 qram lif, gündəlik fol turşusu normasının 18 faizini və kaliumun 7 faizini təmin edir.

Başqa bir araşdırmaya görə, çuğundur qan təzyiqini tənzimləyən betalaine kimi maddələr də ehtiva edir. Bu antioksidantlar azot oksidinin yaranmasını artırır.

Həkim Kitti Broyer bildirir ki, çuğundur təbii nitratlarla zəngindir və bu nitratlar azot oksidinə çevrilərək qan təzyiqinin aşağı düşməsinə kömək edir.

Onun sözlərinə görə, çuğunduru sıfırdan hazırlamaq vaxt aparır, lakin konserv variantı daha rahatdır.

4. Qızılbalıq (losos)

Mətbəxdə konservləşdirilmiş lososun olması ürək üçün faydalı yağların qəbulunu artırmağa kömək edir.

Tibb üzrə doktor Kendra Hayre bildirir ki, losos omeqa-3 yağ turşularının əla mənbəyidir. Bu maddələr iltihabı azaldır və qan təzyiqini aşağı salır ki, bu da ürək sağlamlığı üçün vacibdir.

Konserv losos alarkən az natriumlu və ya duzsuz variantlara üstünlük verilməlidir.

5. Balqabaq

Balqabaq yalnız mövsümi məhsul deyil, onu konserv şəklində də istifadə etmək olar. Onun ürək üçün faydalı olmasının əsas səbəblərindən biri yüksək lif tərkibidir.

Dietoloq Haydi Makindu bildirir ki, yarım stəkan balqabaqda 4 qram lif var və bu, xolesterin səviyyəsinin tənzimlənməsinə kömək edərək ürək xəstəlikləri riskini azaldır.

Balqabaq həm də beta-karotinlə zəngindir. Bu maddə orqanizmdə A vitamininə çevrilir və güclü antioksidant təsir göstərərək iltihabı azaldır və diabet və ürək xəstəlikləri riskini aşağı salır.

Daha əvvəl isə ürək sağlamlığı üçün ən faydalı qoz növlərindən biri kimi pekan qozu haqqında məlumat verilmişdi. Qeyd olunub ki, pekanın müntəzəm istifadəsi qanda lipid səviyyəsini (xolesterin və trigliseridlər daxil olmaqla) yaxşılaşdıraraq ürək sağlamlığına müsbət təsir göstərir.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 748   Tarix: 22 aprel 2026  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Müharibədən sonra 400-dən çox adam minaya düşüb

İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə minaların partlaması nəticəsində insan tələfatı və xəsarətlərlə nəticələnən hadisələr baş verməkdə davam edir. Baş Prokurorluqdan -a bildirilib ki, aidiyyəti dövlət qurumları ilə birgə belə hadisələrin hər biri üzrə zəruri tədbirlər görülür və ictimaiyyətə mütəmadi məluma

14.08.2026 126
.

"Pulun var?" - "Var" - "Pulun var, gələrəm": Azərbaycanda kişilər evlilikdən niyə çəkinir?

Son illər qadınların dilindən "kişilər evlilikdən qaçır" kimi ifadələr çox eşidilir. Bəs görəsən, bu fikir həqiqətən doğrudurmu? Kişiləri evlilikdən "qaçıran" səbəblər nədir?. Sosioloq Naib Niftəliyev -a açıqlamasında bildirib ki, Azərbaycanın klassik filmlərində belə, ailə qurma

14.08.2026 176
.

ŞOK ARAŞDIRMA: Natavan Əmirova və plastik cərrahiyyə pərdəsi arxasında gizlənən qanunsuzluqlar - SƏNƏDLƏR NƏ DEYİR?

Son dövrlərdə ölkədə səhiyyə sahəsində aparılan ciddi yoxlamalar və nəzarət tədbirləri şoka salan gerçəklikləri üzə çıxarmaqdadır. Xüsusilə estetik və plastik cərrahiyyə adı altında vətəndaşların sağlamlığını təhlükəyə atan şəxslərin əməlləri sərt şəkildə ifşa olunur. Səhiyyə Nazirliyinin rəsmi reyestrlər

14.08.2026 209
.

Bəşəriyyət yeni ev axtarır: Mütləq izlənilməli 10 fantastik film

Yer kürəsinin dağılması təhlükəsi, yaşamaq üçün yeni planet axtarışı, nəhəng kosmik gəmilərlə uzunmüddətli səfərlər və sivilizasiyadan uzaqda yeni insan nəslinin yaradılması kimi mövzular fantastika janrının ən maraqlı istiqamətlərindən birinə çevrilib. bəşəriyyətin kosmosda yeni ev axtarışından bəh

14.08.2026 134
.

Mobil bazarda rəqabət niyə zəifdir? - Əsas səbəblər açıqlanır

"Yeni operatorun mobil rabitə bazarına daxil olmasının qarşısında duran əsas maneələri bir neçə qrupda ümumiləşdirmək olar". Bunu BİG.AZ-a açıqlamasında Azərbaycan Kibertəhlükəsizlik Təşkilatları Assosiasiyası" İctimai Birliyinin eksperti, Xəzər Universitetinin İT departament rəhbəri Fəri

14.08.2026 252
.

İnstaqram 10 ildən sonra loqosunu buna görə dəyişdi

"Instagram" sosial şəbəkəsi tətbiqdə istifadə edilən yazılı loqotipini son 10 ildə ilk dəfə yeniləyib. xəbər verir ki, bu barədə "Instagram"ın rəhbəri Adam Mosseri məlumat yayıb. Onun sözlərinə görə, tətbiqin yuxarı hissəsində görünən "Instagram" yazısı 10 il ərzində dəyişməyib

14.08.2026 177
.

Arvadıını kobra vasitəsilə öldürən kişi ömürlük azadlıqdan məhrum edildi

Hindistanda bank işçisi Surac Kumarı həyat yoldaşı Utranı zəhərli kobra vasitəsilə qətlə yetirib. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, istintaq Surac Kumarın həyat yoldaşının cehizinə və sığorta ödənişinə çıxış əldə etmək üçün cinayəti əvvəlcədən planlaşdırdığı qənaətinə gəlib. Utranın əlilliyi va

14.08.2026 201
.

Təyyarələrdə niyə soyuq olur? -Ekspertlər izah edir

Siz qalın geyinirsiniz, stüardessalar yüngül köynəklərdə gəzir, kondisioner isə dişlərinizi bir-birinə dəyəcək şəkildə üfürür. Əsəbləşirsiniz? Əbəs yerə. Bu soyuqluq aviaşirkətlərin kaprizi və ya qənaət etmək istəyi deyil. xarici mediaya istinadən bunun tibbi protokol olduğunu və 10 min metr hündürlükd

14.08.2026 159
.

Pakistan səfiri: İran və ABŞ qapalı qapılar arxasında danışıqlar aparır

Pakistanın Rusiyadakı səfiri Faysal Niyaz Tirmizi İran və ABŞ arasında qapalı qapılar arxasında danışıqların aparıldığını bildirib. xəbər verir ki, bu barədə TASS məlumat yayıb. Diplomatın sözlərinə görə, tərəflər hazırda qapalı qapılar arxasında məsləhətləşmələri davam etdirirlər. Bu əlaqələrdə irəliləyişi

14.08.2026 182
.

TOP MP3