Rəqəmsal empatiya – olmazsa olmaz
Emptiya hissi olmadan nə fəaliyyətimizdə, nə də şəxsi həyatımızda uğur qazana bilmərik. Bu hissindən rəqəmsal dünyada da geniş istifadə olunur.
Unutmamalıyıq ki, ekran arxasında əyləşən İNSANDIR!
Sosial media sadəcə bir yayım vasitəsi deyil. O, eyni zamanda cəmiyyət ilə sosial münasibətlər qurmağa, əlaqə saxlamağa şərait yaradan bir platformadır.
Sosial şəbəkələr bizə empatiya ilə yanaşır. Başqa sözlə, bizim bəyəndiyimiz, paylaşdığımız və s. kimi məlumatlar (datalar) əsasında bizi tanıyır və buna uyğun məlumatları bizə təqdim edir. Buna görə də reklam şirkətləri hər hansı bir reklamı təqdim etməmişdən əvvəl mütləq auditoriya ilə empatiya qurmaq məcburiyyətindədir. Auditoriyanın kimlərdən təşkil olduğunu, onların nə ilə maraqlandığını, diqqətlərinin nəyi çəkə biləcəyini müəyyənləşdirməlidir. Lakin bu, o qədər də asan deyil. Amma bunu empatiya hissinin köməyi ilə əldə edə bilərik.
Niyə rəqəmsal empatiyaya ehtiyacınız var?
Rəqəmsal empatiya nəinki markanızı və mesajınızı paylaşır, eyni zamanda düzgün şəkildə həyata keçirilmək şərti ilə auditoriyanıza onlar haqqında nə düşündüklərinizi də göstərir. Yalnız ümumi auditoriya haqqında deyil, həm də şəxs və onun ehtiyacları haqqında düşündükləriniz də göstərmək şansı yaradır. Məlumatlandırmaq və uzaqlaşdırmaq arasında incə bir xətt vardır. Buna görə də bu xəttin olduğu yerə diqqət yetirin və həmin həlledici xətti keçməyəcəyinizdən əmin olun.
Yaxşı bəs empatiya nədir?
Empati sözünün kökü ingilis və qədim yunan dillərindən tərcümədə "hiss", "duyğu" mənalarını ifadə edir. Bu termin 1909-cu ildə psixoloq Edvard B. Titçener tərəfindən irəli sürülüb. Tam mənası ilə empatiya şəxsin özünü başqa birinin yerinə qoyaraq onun hiss, həyəcan, istək və davranışlarını anlamaq qabiliyyətidir. İnsan özünü başqa birinin yerinə qoyduqda, sanki onun şüuraltı düşüncələri ilə əlaqə yaratmış olur. Beləliklə, insan qarşısındakı şəxsin müəyyən bir mövzuda hansı hissləri keçirdiyini, hansı mənəvi əziyyətlər yaşadığını, sevincini, kədərini və hətta həmin anda nələr düşündüyünü belə başa düşə bilir.
Empatiyanın 2 növü vardır:
1. Hissi empatiya
Buna eyni zamanda "duyğu empatiyası" da deyilir. Bu empatiya növü əsasən insanları yaxşı başa düşməyə, hər hansı mövzuda onların hansı hiss-həyəcanı keçirdiklərini anlamağa kömək edir. Buna misal olaraq narahatçılıq empatiyasını göstərə bilərik. Bu empatiya növü hətta kiçik yaşlı uşaqlarda da özünü göstərir. Belə ki, qarşısındakı insan ağladığı zaman uşaq həmin şəxslə birgə ağlaya, onu qucaqlaya və ya buna bənzər hərəkətlər nümayiş etdirə bilər.
2. İdrak empatiyası
Bu empatiya forması əsasən başqalarının hərəkətlərini nöqteyi nəzərdən və mənəvi baxımdan anlama formasıdır. İdrak və ya təfəkkür empatiya formasının özünün müxtəlif növləri vardır. Bu empatiya növünə sahib olan insanlar başqalarını psixoloji baxımdan anlamağı bacarır.
Rəqəmsal empatiyanı necə quraq?
Emosional zəka – yalnız fərdi sosial media hesablarımızdakı izləyicilər üçün deyil. Bu eyni zamanda markaların hədəf auditoriyasını tanıması, ehtiyaclarına cavab verməsi, düzgün və daimi ünsiyyət qurması baxımından çox vacibdir. Beləliklə, sosial media strategiyanıza emosional zəkanı necə əlavə edə bilərsiniz? Haradan başlayacağınıza əmin deyilsinizsə aşağıda qeyd olunmuş bir neçə məsləhətə diqqət yetirə bilərsiniz:
Fərqindəlik yaradın
Kütlənizin davranışlarını izləyin. Ehtiyaclarını müəyyən edib, onun üzərindən münasibət qurmağa çalışın. Onların fərqliliklərini tapmağa çalışın. Buna uyğun olaraq əldə etdiyiniz məlumatları qeyd edin.
Motivasiya verin
Hədəf kütlənizlə empatiya quraraq, onların motivasiya qaynaqlarını tapmağa çalışın. Kütlənizin motivasiya qaynağını tapa bilsəniz, onları paylaşımlarınızla motivasiya edərək münasibətlərinizi gücləndirə bilərsiniz.
Dinləməyi bacarın
İzləyiciniz hər hansı neqativ bir mesaj və ya şərh yazarsa, onları mütləq dinləyin. Şikayətini önəmsəyin, həll etmək üçün əlinizdən gələni etməyə çalışın. Bu proses səbir tələb edir. Ona görə də səbirli olun.
Rəqəmsal empatiyanın ən təsirli üsullarından biri, təkcə təsir edəcəyiniz kütləni anlamaq deyil. Eyni zamanda onların ehtiyacı olan məlumatları əldə etmək və bu məlumatları paylaşmaqdır. Kütlənizin marağında olmayan mövzular hazırlayıb təqdim etmək, onları sizdən uzaqlaşdıra bilər.
Fəxrəddin Laçınlı
Rəqəmsal Rabitələr Üzrə Araşdırmaçı
BiG.Az
Telegramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş










