Kukla teatrının günümüzdəki aktuallığını birbaşa təhsil və tərbiyə ilə əlaqələndirmək vacibdir - AÇIQLAMA
Azərbaycan milli xalq oyun-tamaşalarının biri də kukla teatrıdır. Hansıki milli mədəniyyətimizin çox qiymətli sərvətlərindən biri sayılır.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 100, Azərbaycan peşəkar milli teatrının 150 illiyi ilə əlaqədar Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi, Azərbaycan Dövlət Kukla Teatrının təşkilatçılığı ilə 13-17 iyun
tarixlərini əhatə edən "Kukla teatrları həftəsi" uğurla başa çatdı.
Xatırladaq ki, Iyunun 17-də Mədəniyyət Nazirliyi, mədəniyyət və incəsənət təmsilçilərinin iştirakı ilə sənət bayramının bağlanış
mərasimi baş tutub.
Elə bu mərasimi əsas tutaraq teatrın mətbuat katibi Həmidə Rüstəmovaya uzun və keşməkeşli yol kecın kukla teatırı günümüzdə
öz aktuallığını qoruya bilirmi, müasir cizgi filmlərinin daha çox izlənildiyi bir zamanda kuklaların sehri qalıbmı? Deyə sorüşduq.
Həmidə xanım öz növbəsində kukla teatrının günümüzdəki aktuallığından danışaraq bunları bildirdi; "Kukla teatrının günümüzdəki aktuallığını birbaşa təhsil və tərbiyə ilə əlaqələndirmək vacibdir. Çünki istər təhsilverənlər, istərsə də valideynlər bilirlər ki, bədii fikrin vizual və canlı ifadə forması olan səhnə nə dərəcədə böyük əhəmiyyətə malikdir.
Kukla teatrın aktuallığı birmənalıdır. Bu məsələdə hər hansı yeni icad və elmi-nəzəri mülahizə belə gücsüzdür.
Niyə? Çünki uşaqlar və onların zövqləri, psixologiya və yanaşma tərzləri nə qədər fərdi təqdim olunmağa çalışılsa da, onları sevmək və o sevgini hiss etdirmək kifayət edir.
Onu da deyim ki, istər animasiya filmləri, istərsə də hər uşağın əlindəki smatrfonlardakı oyun və digər təsvir elementli, əyləncə formaları heç biri teatrı əvəz edə bilmir.
Teatr, kuklalar, kulisindən işıq həllinə hər şey özlüyündə toxunulmaz, sirli, fərqli bir aləmdir.
Tamaşanın cəlbedici olmasından çox biz maarifləndirici, psixoloji, sosial, milli-mənəvi, ən əsası ümumbəşəri funksiyalarını nəzərə alırıq.
Bildiyiniz kimi, kukla tamaşalarının, uşaqlar üçün hazırlanan səhnə işlərinin öz üslub, forması və tələbləri var. Burada rəngdən səs tembrinə, uşaqların heyvanlara, təbiətə, kainata, təhsilə, tərbiyəyə, valideynə, vətənə, dostuna, bir sözlə onu əhatə edən ətrafdakı bütün nəsnələrə münasibətini ayırd etmək olur.
Mənfi personajlar, ümumən uşaqlara neqativ, tənqidə məruz qalacaq xüsusiyyətlər, davranış və vərdişlər elə təlqin olunur ki, onlar birbaşa mühakimədən öncə onun bəraətini, belə demək mümkünsə, özünün ifadəsini izləyirlər.
Belə olduqda pis adam, pis varlıq olmağın təkcə nifrət yox, həm də gülüş obyektinə çevrilməklə xarakterizə edilə biləcəyindən ehtiyatlanır.
Bizim bütün tamaşalarda ən mənfi obraz belə mümkün forma və üsullarda tamaşaçıya sevdirilir. Konkret olaraq mənfi qəhrəmanları ya gülərək, ya da digər personajdan az alqışlayıb, fikirlərini ifadə edirlər.
Teatra maraq hər zaman olub və biz tamaşaçı sarıdan heç bir problem yaşamırıq. Nə kimi işə gəlincə, mütəmadi dəyişən rəngarəng repertuar və sözsüz ki, peşəkar səhnə həlli – rəssam işi, bəstəkar, səhnələşdirmə və kukla idarəetməsi tamaşaçını daim cəlb edir. Ən əsası da kukla tamaşalarının özünəməxsus peşəkarlıq və təqdimat üsulları.
Baxın, bu gün repertuarımızda milli və dünya ədəbiyyatından seçmələrlə 46 tamaşa var.
Düşünürəm ki, bu yolla uşaqların fərqli, dəyişkən və rəngli dünyasına girə bilirik."
Ülkər Rəhmanqızı
BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş