Şirin qazlı sulardan imtina etməyin 5 MÜHÜM SƏBƏBİ

Şirin qazlı sulardan imtina etməyin 5 MÜHÜM SƏBƏBİŞirin qazlı sular (cola, pepsi və s.) insan sağlamlığı üçün ən ziyanlı məhsullar siyahısına daxildir. Bütün dünya həkimləri bu içkilərdən imtina etməyi və ya ən azından onların qəbulunu kəskin azaltmağını tövsiyə edirlər.

Buna bir neçə elm tərəfindən təsdiq olunmuş səbəblər gətirilir.

1-ci səbəb.

Cola və s. bu kimi içkilərin tərkibində fosfor turşusunun yüksək konsentrasiyası dişlərdən kalsiumun yuyulmasına gətirib çıxardır ki, bu da dişlərin vəziyyətinə çox mənfi təsir edir. Həmçinin şəkərlə zəngin olan bu içkilər kariesin inkişafını sürətləndirir.

2-ci səbəb

Belə içkilər sümük toxumasına da mənfi təsir edir və insanlarda osteoparoz (sümük toxumasının sıxlığının azalması) kimi ağır xəstəliyin riskini artırır.

3-cü səbəb

Şirin qazlı içkilərin həddindən artıq miqdarda qəbulu artıq çəkinin yığılmasına da səbəb ola bilər. Belə içkilərdə şəkər olduqca çoxdur. Şəkər isə insan orqanizmində piyə çevrilir.

Bəzi şirin qazlı içkilərə şəkər deyil, şəkəri əvəz edən maddələr, məsələn, aspartam, əlavə olunur. Lakin son illərdə aparılmış araşdırmalar göstərib ki, süni şəkər əvəzediciləri şəkərli diabetin inkişafının riskini artırır. Həmçinin bu maddələr iştahanı artırır ki, bu da artıq çəkinin yığılmasına gətirib çıxardır.

4-cü səbəb

İsveçrə alimləri 70 000 insanın qidalanmasını araşdırıb belə qərara gəliblər ki, şirin qazlı içkiləri içən insanlarda öd kisəsi xərçənginin riski 2 dəfə artmış olur.

5-ci səbəb

Nyu-York Universiteti (ABŞ) alimləri araşdırmalar nəticəsində belə qərara gəliblər ki, beyin üçün ən ziyanlı məhsul şirin qazlı sulardır.

Alimlər bir neçə il ərzində qazlı içkilərin beyinə olan mənfi təsirlərini araşdırırdılar. Qazlı içkilərdən süi-istifadə beyinin müxtəlif hissələrində bərpa olunmaz dəyişikliklərə səbəb olur. Bu da beyinin fəaliyyətinin və yaddaşın pozulmasına gətirib çıxardır və hətta Alsheymer xəstəliyinin, beyin şişlərinin, insultun riskini artırır.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 1579   Tarix: 20 yanvar 2023  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş
Turlar.az

Oxşar xəbərlər

.

Həddən artıq tərləmənin SƏBƏBLƏRİ

Tərləmə fizioloji prosesdir. Tərləmənin köməyi ilə bədənimiz öz normal hərarətini saxlayır. -a istinadla bildirir ki, mütəxəssislər bununla bağlı maraqlı məlumatlar verir:. - Bundan əlavə tərlə birlikdə orqanizmdən artıq və ziyanlı maddələr (toksinlər, şlaklar və s.) ifraz olunur. İnsana isti oland

18.08.2021 1367
.

Yoluxucu xəstəliklərdən qorunmaq üçün belə qidalanın

Payızda immuniteti yaxşılaşdırmaq və bədəni gücləndirmək üçün sitrus meyvələrindən istifadə etmək məsləhət görülür, çünki tərkibində olan efir yağları əhval-ruhiyyəni yüksəldir. Bundan əlavə, faydalı yağlar unudulmamalıdır, onları qoz-fındıq, zeytun yağı, avokado və yağlı balıqdan əldə etmək olar. B

12.09.2021 1388
.

ŞOK: Uşaqların müalicəsində istifadə olunan dərmanın tərkibində də "patı" var

Son zamanlar dillərdən düşməyən, xüsusilə gənclər arasında yayılan və "patı", "şüşə" adı ilə tanınan metamfetamin digər narkotik vasitələrdən nə ilə fərqlənir? Eyni zamanda "patı"dan asılılığın müalicəsi nə dərəcədə mümkündür?. xəbər verir ki, Bakı Şəhər Narkoloji Mərkəzi

07.09.2021 3113
.

"Qarpızın yağlı yeməkdən sonra yeyilməsi düzgün deyil" - HƏKİM

Adətən hər yayda bu mövsüm üçün xarakterik olan hadisələr müşahidə edilir. Qarpızdan zəhərlənmələr, ilan, həşərat sancmaları və sair. Bu il də bədbəxt hadisələrsiz ötüşmədi. Öncə qeyd edək ki, rəsmi məlumatlarda bu vaxta kimi qarpızla bağlı zəhərlənmə hallarının olmadığı iddia edilir. Yayın ən çox sərinləşdiric

22.08.2021 1038
.

Beyin və yaddaş üçün faydalı olan idman

Alimlər üzgüçülük ilə müntəzəm olaraq məşğul olmağın beynin idrak funksiyalarını yaxşılaşdırdığını, eyni zamanda beyində yeni sinir əlaqələrini yaratdığını bildirir. Mardi Hardin-Baylor Universitetinin nevrologiya kafedrasının professoru Cena Metyu qeyd edir ki, belə bir aerob (nisbətən aşağı intensivlikdə

15.08.2021 882
.

Ölüm riskini 17 faiz azaldan TƏBİİ MÖCÜZƏ

Macarıstanın Zemmelvels (Semmelweis) Universiteti bu günə qədər reallaşdırılan ən geniş qəhvə araşdırması aparıb. 11 il boyu 468 min 629 adamın qəhvə istehlakı ilə sağlıq problemləri arasındakı əlaqə araşdırılıb. Nəticəsinə gəlinib ki, qəhvə ürək xəstəliyi riskini əhəmiyyətli ölçüdə azaldır. Araşdırmay

05.09.2021 1101
.

Soyuqdəyməyə qarşı mübarizədə balın faydaları

İngiltərənin Oksford Universitetinin alimləri, balın soyuqdəymə simptomları və tənəffüs yoluxucu xəstəliklərlə mübarizədə, antibiotiklərdən və həddindən artıq dərmanlardan daha çox və daha faydalı ola biləcəyini göstərib. BİG.AZ deyerler.org-a istinadən bildirir ki, mütəxəssislər 1761 nəfərin iştira

29.08.2021 1334
.

Vitamin artıq qəbul olunarsa nələr baş verər? - XƏBƏRDARLIQ

Koronavirus pandemiyası dövründə immun sisitemini gücləndirmək üçün D vitamininə tələbat artıb. Bu gün çoxları immuniteti gücləndirmək üçün əlavə olaraq D vitamini qəbul edir. Çox zaman isə bu, qanda D vitamini səviyyəsini öyrənmədən, həkim tövsiyəsi olmadan baş verir. Mütəxəssislər isə bildirir ki

11.09.2021 998
.

Boypik - Boy inkişafı üçün məcun

Çox vaxt valideynləri narahat edən faktorlardan biri də övladlarının boy inkişafının geri qalmasıdır. Həmyaşıdlarından nə qədər ölçü uzun və ya kiçik olması ilk baxışdan cəlb ediləcək məsələlərdəndir. İstər az yaşlı, istərsə də məktəbli və yeniyetmələrin boy inkişafında vücuda lazım olacaq mineral v

30.08.2021 2311
.

TOP MP3