Qan azlığının qarşısını alan qidalar

Qan azlığının qarşısını alan qidalarQan azlığı (anemiya) ən geniş yayılmış sağlamlıq problemlərindən biridir.

Lent.az xəbər verir ki, bu xəstəlikdən daha çox əziyyət çəkənlər isə hamilə qadınlar, körpələr, məktəblilər və yeniyetmələrdir.

Anemiya bir çox səbəbdən yarana bilir. Daha çox orqanizmdə dəmir və vitamin çatışmazlığından meydana gəlir. Mütəxəssislər bu xəstəliyə qarşı mübarizə aparmaq üçün müəyyən qidaların qəbulunu tövsiyyə edirlər:

1. Toyuq əti

2. Qızıl balıq

3. Çuğundur

4. Qoz-fındıq və badam

5. Lobya və yaşıl bibər

6. Noxud və mərci

7. Portağal, tut, banan və çiyələk

8. Bəhməz, ərik qurusu və xurma

9. Nanə və ispanaq


BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 1150   Tarix: 09 noyabr 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş
Turlar.az

Oxşar xəbərlər

.

Sağlamlığınız üçün yataq otağınızda bunları edin

Yataq otağı iş, əyləncə və ya yemək üçün deyil. Bu otaq hər kəs üçün istirahət yeridir. xəbər verir ki, gün ərzində çarpayıda oturmaq, videoya baxarkən uzanmaq və daha çox işləmək vərdişi yuxunun keyfiyyətinə eləcə də istirahət yerinizin rahatlığına mənfi təsir göstərə bilər. Mütəxəssislər bildirir ki

11.11.2023 1239
.

COVID məhdudiyyətlərinə ciddi əməl edən insanların psixi sağlamlıqları pozulub

Pandemiya zamanı anti-COVID məhdudiyyətlərinə daha ciddi əməl edən insanların hazırda psixi sağlamlıqları daha pis vəziyyətdədir. Bu barədə alimlərin Uelsdə karantin zamanı 1700-ə yaxın insanın davranışını təhlil etdiyi yeni araşdırmasına istinadən məlumat yayılıb. Alimlər aşkar ediblər ki, COVID-1

26.11.2023 934
.

Xərçəng xəstəliyi riskini ən çox artıran qida açıqlanıb

Qırmızı ətin normadan artıq istehlakı bağırsaq və prostat vəzi xərçəngi xəstəliyinə tutulmaq riskini artırır. "Report" xəbər verir ki, belə bir xəbərdarlıqla Türkiyənin tanınmış onkoloqu Nilüfər Avcı çıxış edib. Mütəxəssis qeyd edib ki, xərçəng dünyada ən çox insan ölümünə səbəb olan xəstəliklərdəndir

28.01.2024 1628
.

Allergik qidaların uşaqların immunitetinə təsiri AÇIQLANDI

"Hazırda mütəxəssislər allergiya ilə bağlı fikirlərini dəyişiblər". Bu barədə rusiyalı uşaq qastroenteroloqu Yekaterina Yablokova danışıb. O qeyd edib ki, əvvəllər həkimlər və valideynlər allergiyası olan uşaqları məhdudlaşdırmağa, onları demək olar ki, qapaq altında böyütməyə çalışırdılar

24.02.2024 317
.

Bu halda su içmək ziyandır

Daha sağlam və fit bir bədənə sahib olmaq üçün görülməli olan əsas işlərdən biri də su içməkdir. Bəzi insanlar su içməyi sevərkən, bəziləri günlərlə su içməyə bilər. Su içməmək orqanizm üçün ən zərərli vərdişlər sırasındadır. Bununla belə, düzgün vaxtlarda su içmək lazımdır. Yanlış vaxtda su içmək sağlamlığınız

16.02.2024 726
.

Qızılcanın insanlar üçün yaratdığı təhlükə açıqlanıb

"Son zamanlar bütün dünyada olduğu kimi Azərbaycanda da kəskin respirator viruslara yoluxma saylarında artım müşahidə olunur. Buna həm payız-qış mövsümü, həm də koronavirus infeksiyasının hələ də davam etməsi, eləcə də qızılca xəstəliyinin yenidən alovlanması səbəb olub". Bunu "Report"

03.12.2023 1121
.

Zərərsiz hesab etdiyimiz vərdişlər mədə xərçəngi yaradırmış

Həddindən artıq çox yemək və ya ayaqüstü istehlak vərdişi mədə xərçənginə səbəb olan zərərsiz faktorlardandır. Bu barədə rusiyalı onkoloq və cərrah Beslan Balkarov xəbərdarlıq edib. Mütəxəssisin sözlərinə görə, mədədə xərçəng hüceyrələrinin digər potensial səbəbi "Helicobacter pylori" bakteriyasıdır

20.01.2024 913
.

Alzheymer riskini artıran metal bəlli oldu

Bəzi diş pastalarının qablaşdırılması zamanı istifadə olunan aliminium kağız (folqa) Alzheymer xəstəliyi riskini artıra bilər. Bu barədə rusiyalı həkim, tibb elmləri namizədi Sergey Çudakov məlumat verib. "Alüminiumun Alzheymer xəstəliyi riskinin artması ilə əlaqəsi var və bu əlaqə elm tərəfində

18.02.2024 335
.

Qışda xəstəliklərdən qorunmaq üçün praktiki tövsiyələr

Qışda bəzi praktiki ehtiyat tədbirlərinə əməl etməklə böyük ölçüdə xəstəliklərdən qorunmaq mümkündür. Düzgün qidalanma ilə immunitetinizi gücləndirin. Gündəlik olaraq mövsümi meyvə-tərəvəzlərindən və bol lif tərkibli göyərtilərdən istifadə edin. Kifayət qədər miqdarda karbohidrat və zülal orqanizmi

14.01.2024 736