Oturaq həyat tərzinin zərərlərindən necə qorunaq?
Birminhem Universitetinin alimləri maraqlı nəticəyə gəliblər: flavanolla zəngin qidalar — xüsusilə çay, kakao, alma və giləmeyvələr — uzun müddət oturaq həyat tərzinin damar sisteminə mənfi təsirini azalda bilər.
"Qafqazinfo" xəbər verir ki, "The Journal of Physiology" jurnalında dərc olunan araşdırmaya görə, müasir insan gün ərzində orta hesabla altı saata qədər oturaq vəziyyətdə qalır. Bu isə damar elastikliyinin azalmasına, nəticədə infarkt və insult kimi xəstəliklərin riskinin artmasına gətirib çıxarır.
Flavanollar təbiətdə meyvə, çay, kakao və qoz-fındıq kimi məhsullarda mövcud olan, damarları qoruyan və qan dövranını yaxşılaşdıran təbii birləşmələrdir.
Tədqiqat çərçivəsində 40 sağlam kişi iki qrupa bölünüb. Birinci qrup oturaq testdən əvvəl flavanolla zəngin kakao içkisi (695 mq), ikinci qrup isə az flavanol tərkibli içki (5,6 mq) qəbul edib. İki saatlıq hərəkətsizlikdən sonra alimlər iştirakçıların damar elastikliyini və qan dövranını ölçüblər.
Nəticələr göstərib ki, az flavanol qəbul edənlərin damar fəaliyyəti zəifləyib, lakin flavanolla zəngin içki içənlərdə belə dəyişiklik qeydə alınmayıb.
"Əgər orqanizm kifayət qədər flavanol almırsa, yüksək fiziki hazırlıq belə uzun müddət oturmanın mənfi təsirindən tam qoruma təmin etmir", - Birminhem Universitetinin fiziologiya professoru Sem Lukas bildirib.
"Biz günün çox hissəsini masa arxasında və ya avtomobildə oturaraq keçiririk. Flavanolla zəngin məhsulların gündəlik qidalanmaya əlavə edilməsi damar sağlamlığını qorumağa və ürək xəstəliklərinin riskini azaltmağa kömək edə bilər", - araşdırmanın rəhbəri, doktor Katarin Rendeiro əlavə edib.
BiG.Az
Telegramda izləyin
Maraqlı Baxılıb: 733 Tarix: 31 oktyabr 2025
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda PaylaşƏfqan ulduz ölkədən qaçmasından danışdı: başımdan vur, amma...
Əfqanıstanda qadın hüquqlarını müdafiə etdiyi üçün və geyimləri ilə bağlı radikal şəxslərin qəzəbinə tuş gələn 36 yaşlı pop ulduz Aryana Səid "Taliban" hakimiyyəti ələ keçirdikdən sonra paytaxt Kabildən İstanbula necə qaçdığını danışıb. Müğənninin avqustun 15-də "Taliban" Kabilə daxi
12.09.2021 1875 Dünyanın ən nüfuzlu insanları açıqlandı
ABŞ-ın "Time" jurnalı 2021-ci ildə dünyanın ən nüfuzlu insanlarının siyahısını açıqlayıb. -a istinadən xəbər verir ki, 100 nəfərdən ibarət siyahı "Liderlər", "İxtiraçılar", "İncəsənət xadimləri", "Yenilikçilər" kimi bir neçə bölməyə ayrılıb. Siyasətçilə
16.09.2021 877 Zooloqlar inəklərə görün nəyi öyrətdilər
Alimlər inək fermalarından çıxan tullantıların ətraf mühitə təsirini azaltmağın yolunu tapıblar. -a istinadən xəbər verir ki, məlum olduğu kimi, inəklər hər gün çox miqdarda peyin və sidik xaric edir. Buna görə də fermerlər gündəlik olaraq böyük təsərrüfatlarda tullantıların sanitariya problemi yaratmamas
15.09.2021 960 Borşa da abidə qoyulacaq
Kiyev şəhər rəhbərliyi borşa qoyulacaq abidənin anonsunu verib. -a istinadən xəbər verir ki, abidənin qastroturizmin populyarlaşdırılması baxımından əhəmiyyətli olacağı bildirilib. Müvafiq təşəbbüsü aşpaz Yevgeni Klopotenko irəli sürüb. O, Ukraynada duzlu xiyara, qarpıza, dondurmaya və bu kimi qida vasitələrin
10.09.2021 1189 Duz istifadəsi zamanı diqqətli olun, yoxsa...
Sağlam və düzgün qidalanma zamanı gündəlik qəbul edilən duzun miqdarına diqqət yetirilməlidir. Gündəlik duzun normal qəbulu üçün aşağıdakılara diqqət yerirmək lazımdır:. * Duz qəbulu və arterial təzyiq arasında bir yaxınlıq var. Belə ki, çox duz qəbulu artıq mayenin qəbuluna və təzyiqin yüksəlməsin
18.09.2021 882 Kosmosda nəgəng "it sümüyü" tapdıldi - FOTO
Kosmik fəzada nəhəng "it sümüyü"nə bənzər "Kleopatra" asteroidi aşkarlanıb. BİG.AZ "Live Science"a istinadən xəbər verir ki, alimlərin marağına səbəb olan bu asteroidin uzunluğu 270 kilometr, çəkisi 3,27 kvadrilyon ton, sıxlığı isə hər kub santimetrə 3,4 qramdır. Hazırd
11.09.2021 1188 Cənazə mərasiminə açıq geyimdə getdi - Cəsədə yaxınlaşıb... / FOTO
Sosial mediada yayılan görüntülər müzakirələrə yol açıb. Reddit portalında paylaşılan məlumata görə, qız babasının cənazə mərasiminə açıq geyimdə qatılıb. Qohumların etirazlarına baxmayaraq, qız paltarını dəyişməyib. O cəsədə yaxınlaşıb və bildirib ki, babası sağ olub onu bu göyümdə görsəydi etiraz etməzdi
12.09.2021 2549 Üz dərisini ağardan unikal vasitə
Təbii inqredientlərdən və vitaminlərdən ibarət effektiv Biocosu ağardıcı krem. Serum ilə birlikdə!. Həyatın müxtəlif mərhələlərində dəridə az və ya çox intensivlikdə piqmentasiya əmələ gələ bilər. Bu, irsiyyət, yaş, hamiləlik, aşılayıcı dərman və ya gözəllik salonlarında icra edilən bəzi müalicələr səbəbində
13.09.2021 741 Doğum evində skandal: 20 il sonra məlum oldu ki...
İspaniyada 20 il əvvəl iki qız uşağının səhv ailələrə verildiyi açıqlanıb. Rəsmi dairələrin məlumatına görə, hadisə Rioxa bölgəsində baş verib. Açıqlamaya görə, hadisə tibb işçilərinin diqqətsizliyi səbəbilə baş verib. Bildirilir ki, uşaqlar 5 saat fərqlə dünyaya gəlib. Onlar zəif olduğu üçün xüsus
12.09.2021 2121