Texnologiyanın təhsilə təsiri: fürsətlər və çağırışlar
Texnologiyanın sürətli inkişafı təhsil sistemini fundamental şəkildə dəyişdirib. Bu dəyişikliklər həm müsbət, həm də mənfi istiqamətlərdə özünü göstərərək, təhsilin keyfiyyəti və effektivliyinə birbaşa təsir edir. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, bu təsirlərin düzgün qiymətləndirilməsi üçün onların hər biri ayrı-ayrılıqda təhlil edilməlidir.
Aksesibilik və təhsildə bərabər imkanlar
Mövzu ilə bağlı açıqlama verən təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib ki, texnologiyanın təhsilə ən böyük müsbət təsirlərindən biri onun daha əlçatan olmasıdır:
"Rəqəmsal təhsil platformaları, onlayn kurslar və açıq resurslar dünyanın istənilən yerində yaşayan insanlara təhsilə çıxış imkanı verir. Artıq yalnız ənənəvi məktəblər və universitetlər deyil, internet vasitəsilə də bilik əldə etmək mümkündür. Coursera, edX, Khan Academy kimi platformalar formal təhsilə alternativ yaradır və inqilabi dəyişikliklərə səbəb olur".
Fərdiləşdirilmiş və interaktiv öyrənmə
Texnologiya təhsil prosesində fərdi yanaşma imkanlarını da artırıb. Süni intellekt və adaptiv tədris sistemləri şagird və tələbələrin səviyyəsinə uyğun materiallar təqdim edərək daha effektiv öyrənmə mühiti yaradır. Bu xüsusilə fərdi diqqətə ehtiyac duyan şagirdlər üçün əhəmiyyətlidir.
Müəllimlər üçün dəstək və innovativ resurslar
Texnologiya yalnız tələbələr üçün deyil, müəllimlər üçün də əhəmiyyətli üstünlüklər yaradıb. Müəllimlər dərs materiallarını rəqəmsallaşdıra, interaktiv təqdimatlar hazırlaya və multimedialardan geniş istifadə edə bilirlər. Virtual və artırılmış reallıq texnologiyaları praktiki öyrənməni daha real və təsirli edir.
Bundan əlavə, süni intellekt və avtomatlaşdırılmış sistemlər təhsil müəssisələrində idarəetməni asanlaşdırır. Elektron qiymətləndirmə, onlayn imtahanlar və avtomatik dərs planlaşdırma sistemləri təhsilin səmərəliliyini artırır.
Texnologiyanın mənfi tərəfləri: diqqət yayındırma və sosial təcrid
Lakin texnologiyanın təhsilə təsiri yalnız müsbət deyil. Ekspert Kamran Əsədov bildirir ki, diqqət yayındırma və texnologiyadan asılılıq probleminin artması akademik performansa mənfi təsir edir. Şagirdlər dərs zamanı sosial mediaya və digər əyləncələrə yönəldikləri üçün tədrisə diqqət yetirməkdə çətinlik çəkirlər.
Rəqəmsal bərabərsizlik və infrastruktur problemi
Texnologiyadan istifadədə bərabərsizlik də ciddi narahatlıq doğurur. İnkişaf etmiş ölkələrdə yüksək sürətli internet və müasir cihazlar geniş yayılsa da, bəzi regionlarda bu imkanlar hələ də məhduddur. Bu da rəqəmsal boşluğun dərinləşməsinə səbəb olur.
Canlı ünsiyyətin azalması və sosial bacarıqlar
Onlayn təhsil şəraiti müəllim və şagird arasında canlı ünsiyyəti məhdudlaşdırır. Ənənəvi sinif mühitinin verdiyi sosial dinamika və şagirdlər arasındakı əməkdaşlıq rəqəmsal dərslərdə tam təmin olunmur.
Akademik fırıldaqçılıq və biliklərin səthi mənimsənilməsi
Texnologiyanın digər mənfi tərəflərindən biri də akademik fırıldaqçılığın artmasıdır. Onlayn imtahanlar zamanı fırıldaqçılıq hallarının artması və süni intellektlə yaradılan cavablar nəticəsində biliklərin səthi mənimsənilməsi geniş yayılıb.
Nəticə: balanslı yanaşma zəruridir
Texnologiya təhsili köklü şəkildə dəyişsə də, onun təsirlərindən optimal şəkildə faydalanmaq üçün balanslı yanaşmaya ehtiyac var. Təhsil sistemləri rəqəmsal dövrə uyğunlaşmalı, eyni zamanda ənənəvi öyrənmə metodlarının verdiyi dəyərləri də qoruyub saxlamalıdır. Yalnız bu halda texnologiyanın təhsildəki imkanları maksimuma çatdırıla və mənfi təsirlər minimuma endirilə bilər.
BiG.Az
Telegramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş










