"Televiziya auditoriyasının alıcılıq qabiliyyəti daha yüksəkdir" - Rolan Mammadlinski

"Televiziya auditoriyasının alıcılıq qabiliyyəti daha yüksəkdir" - Rolan MammadlinskiTanınmış reklam mütəxəssisi Rolan Mammadlinski ilə müsahibə

Rolan Mammadlinski 2002-ci ildən reklam sahəsində fəaliyyət göstərir. 2008-ci ildən isə öz şirkətini - "Media Event" Reklam Agentliyini qurub və bu günə qədər də uğurlu fəaliyyət göstərir.

- Rolan bəy, təcrübənizə əsaslanaraq, hansı reklam platformalarını daha effektiv hesab edirsiniz?

- Deyə bilərəm ki, günümüzün ən effektiv reklam vasitələrinin siyahısında televiziya və radio reklamları başçılıq edir. Bunun əsas səbəblərindən biri də televiziya izləyicilərinin alıcılıq qabiliyyəti olan kütlə hesab edilməsi ilə bağlıdır. Gündüz saatlarında yayımlanan bir sıra verilişlərin əsas izləyicisi qadınlardır və alış-verişdə də əsas söz sahibi onlar sayılır. Xüsusən də evin bazarlığı, məişət əşyalarının və evdə istifadə edilən digər texnikanın alışında qərarı evin xanımı verir.

Axşam saatlarında yayımlanan xəbərlərin, iqtisadi-siyasi kontenti olan verilişlərin, futbol və digər oyun matçlarının da əsas izləyici təbəqəsi kişilər hesab edilir. Bu saatlarda da kişilərin maraq dairəsinə aid xidmət və məhsulların reklamının yerləşdirilməsi daha məqsədəuyğun hesab edilir.

- Sizcə telekanalların tamaşaçı sayı hələ də çoxdur?

- Əlbəttə, aparılan araşdırmaların və statistik məlumatların təhlili göstərir ki, əhalinin 70 faizi daimi olaraq televiziya verilişlərinin izləyicisidir. Bura yerli, Rusiya və Türkiyə kanalları daxildir. Amma araşdırmalar sübut edir ki, Rusiya və Türkiyə kanallarının izləyiciləri yerli kanalların izləyicilərindən daha azdır.

- Bəs Tv reklamlarından daha effektiv olanı hansıdır?

- Bu gün reklam bazarında bir sıra məhsul və xidmətin tanıtımı, geniş auditoriyaya çatdırılması üçün xəbər proqramlarında kommersiya xarakterli süjetlər yayımlanır. Bu, effektiv üsul hesab edilir. Çünki press-relizlər əsasən oxunmaq üçün nəzərdə tutulub. Süjet isə həm vizual görüntü, həm də dinləmə üçün nəzərdə tutulub. Bu, birbaşa təmas və görüntü olduğu üçün daha effektiv hesab edilir. Eyni zamanda, statistik və araşdırma nəticələri də bunu göstərir, xəbər buraxılışlarının izləyici kütləsinin də kifayət qədər böyük olduğunu nəzərə almaq lazımdır. Bu səbəbdən də xəbər proqramında kommersiya xarakterli süjet yayımlamaq həm daha effektivdir, həm də məlumat daha rahat şəkildə izləyiciyə ötürülür.

- Reklamlar daha çox hansı kütləyə hədəflənir?

- Reklam insanların hər hansı bir məhsulu almağına, xidmətdən istifadə etməyinə və ya hər hansı bir siyasi namizədi, onun ideyasının dəstəklənməsinə təsir etməkdə istifadə olunan məlumatlandırma vasitəsidir.
Bir xidmət və ya məhsulun reklamını təşkil edərkən əsas məqamlardan biri hədəf kütləni düzgün seçmək, mal və məhsul haqqında lazımi, düzgün informasiyanı təqdim etməkdir. Bu səbəbdən də hədəf kütləni təyin etmək üçün ilk olaraq təklif edilən məhsulu analiz etmək, hansı kateqoriya insanlara xitab etdiyini müəyyən etmək lazımdır. Bundan sonra isə televiziya və radio verilişlərinin analizini aparmaq, düzgün yaş və təbəqə kateqoriyasını müəyyən etmək lazımdır. Bu zaman müraciət edilən reklam şirkəti məhsulunuzu bazar qaydalarına uyğun şəkildə müştəriyə tanıdır, təklif edilən reklam məhsulu isə alıcıya "niyə məhz bu məhsulu almalıyam" sualına cavab tapmaqda kömək edir.

- Telekanalların izləyici ilə sosial mediaların auditoriyası arasında nə fərq var?

- Sosial şəbəkələrlə və televiziya kanallarında yayımlanan reklam çarxları arasındakı fərq əsasən izləyici kütləsi ilə bağlıdır. Məlumat bazalarının analizi sübut edir ki, sosial şəbəkələrdən əsasən gənclər və cavanlar istifadə edir ki, onların alıcılıq qabiliyyəti daha aşağıdır. Televiziya izləyiciləri isə alıcılıq qabiliyyəti yüksək hesab edilən təbəqə sayılır. Bundan əlavə, sosial şəbəkələrdə bir sıra şirkətlərin apardığı sorğu nəticələri də etibarlı sayılmır. Çünki aparılan araşdırmalar sübut edir ki, sorğu nəticələrinin geridönüşü o qədər də ürəkaçan deyil. Televiziyada yayımlanan reklam çarxında məlumat doğru və düzgün çatdırılırsa, izləyici ilə birbaşa təmas normal seçilmiş görüntü vasitəsi ilə reallaşırsa, bu zaman geridönüş də əsasən istənilən nəticəni ortaya qoyur.

- Sizin şirkətin sərgi təşkilatçılığı və stendlərin hazırlanması ilə bağlı da geniş təcrübəsi var. Bu tip sərgilərdə iştirak niyə vacibdir?

- Sərgidə iştirak etmək də potensial müştərilərlə birbaşa ünsiyyət, tanıtım deməkdir. Bundan əlavə, nəzərə almaq lazımdır ki, bir sıra şirkətlərin reklam çarxı yayımlamaq, reklamdan istifadə etmək profilinə uyğun deyil. Bu sıraya ağır texnika, silah və müəyyən zavod avadanlıqları istehsal edən zavod və fabriklər də daxildir. Bu şirkətlər aktiv reklamdan istifadə etmirlər. Bu şirkətlər üçün sərgidə iştirak etmək, stendini qurmaq, potensial müştərisi ilə birbaşa əlaqə qurmaq, məhsulunu həm vizual təqdim etmək, həm də lazımi texniki və istifadə qaydaları, üstünlükləri, effektivliyi barədə məlumat vermək daha məqsədəuyğun sayılır. Şirkətimiz isə Azərbaycan başda olmaqla, qonşu Türkiyə, Rusiya, eyni zamanda Dubay və bir sıra Avropa ölkələrində müxtəlif dövrlərdə təşkil edilən sərgilərdə stend qurmaq üçün sirkətlərə kömək edə bilər.

Aydın


BiG.Az
Telegramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 149   Tarix: 13 fevral 2025  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

İki dəfə evlənib boşanan Sinan Akçıl və Burcu Kıratlının yenidən barışıb?

İki dəfə evlənib boşanan Sinan Akçıl və Burcu Kıratlının yenidən barışdığı iddia olunmuşdu. xəbər verir ki, Burcu Kıratlı bu iddiaları təkzib edib. "Xeyr. Əlbəttə ki, barışmamışıq" ,- deyə o bildirib. [hh4-unikal]

14:59 253
.

"Hayat Bilgisi" nin Törpü və Barbisi illər sonra birlikdə - FOTO

"Hayat Bilgisi" serialının Törpüsü Gökçe Bahadır və Barbisi İpek Erdem illər sonra görüşüblər. xəbər verir ki, onlar görüntüləri sosial şəbəkədə paylaşıblar. Fotonu təqdim edirik:. [hh4-unikal]

12.02.2025 504
.

Məşhur aktyor uğurlarını "görməyən" atasından danışdı

Türkiyənin məşhur aktyoru Yılmaz Erdoğann ailəsi ilə bağlı açıqlamaları gündəm mövzusu olub. türk mediasına istinadən xəbər verir ki, İstanbula inşaat mühəndisliyi təhsili almaq üçün gəldiyini deyən Yılmaz Ərdoğan məktəbi teatr üçün tərk etdiyini deyib. "Həyatın not dəftəri" proqramına qona

12.02.2025 376
.

Elnur Bağırova yüksək VƏZİFƏ VERİLDİ

Elnur Şəmistan oğlu Bağırov Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyinin sədri təyin edilib. BİG.AZ -a istinadla xəbər verir ki, Prezident İlham Əliyev bununla bağlı Sərəncam imzalayıb

12.02.2025 431
.

Arvadını öldürdü, meyiti parçalayıb zibilliyə atdı

Qazaxıstanın Almatı şəhərində 2025-ci il fevralın 11-də "Green Recycle" tullantı emalı zavodunun ərazisində zibilləri çeşidləyən zaman qadının parçalanmış meyiti tapılıb. yerli mediaya istinadla bildirir ki, ölən şəxsin 36 yaşı olub. İstintaq müəyyən edib ki, hadisə fevralın 9-da mikrorayond

12.02.2025 435
.

Makron cütlüyü villalarını satmağa hazırlaşır

Fransa Prezidenti Emmanuel Makron və həyat yoldaşı Bricit Pas-de-Kale bölgəsindəki "Monéjan" villasını satmağa hazırlaşırlar. xəbər verir ki, bu barədə "Figaro" qəzeti məlumat verib. Yelisey Sarayı bunun cütlüyün şəxsi həyatına aid məsələ olduğunu, bəzi daşınmaz əmlak agentləri is

12.02.2025 461
.

85 yaşlı qadın öləndən 40 dəqiqə sonra dirilib uşaq oldu - ŞOK

Tailandda 85 yaşlı qadın öldüyü elan edildikdən 40 dəqiqə sonra dirilib. Qohumları onu dini mərasimə hazırlayarkən təqaüdçü oyanıb. xarici mediaya istinadla bildirir ki, hadisə 2025-ci il fevralın 5-də Buriram əyalətində baş verib. Axşam yaxınları evdə qadının meyitini tapıblar. Onlar qadının öldüyün

12.02.2025 764
.

İtləri dalaşdırıb, həzz aldılar: Polis hərəkətə keçdi

Sosial şəbəkələrin Azərbaycan seqmentində bir qrup şəxsin itlərlə vəhşicəsinə rəftarının görüntüləri yayılıb. Sözügedən görüntülər cəmiyyətdə birmənalı qarşılanmayıb və aqressiyaya səbəb olub. Belə ki, aralarında güc balansı olmayan itlərdən biri digərinə xəsarət yetirir, hadisəyə şahidlik edən şəxslə

12.02.2025 437
.

"Televiziya auditoriyasının alıcılıq qabiliyyəti daha yüksəkdir" - Rolan Mammadlinski

Tanınmış reklam mütəxəssisi Rolan Mammadlinski ilə müsahibə. Rolan Mammadlinski 2002-ci ildən reklam sahəsində fəaliyyət göstərir. 2008-ci ildən isə öz şirkətini - "Media Event" Reklam Agentliyini qurub və bu günə qədər də uğurlu fəaliyyət göstərir. - Rolan bəy, təcrübənizə əsaslanaraq, hans

14:52 144
.

TOP MP3