Gündə 1 stəkan içsəniz, insult riskiniz azalacaq

Gündə 1 stəkan içsəniz, insult riskiniz azalacaqAlimlər bildirirlər ki, hər gün bir stəkan süd içmək sağlamlığa müsbət təsir göstərə bilər.

Lent.az xarici mediaya istinadən bildirir ki, araşdırmalara görə, bu vərdiş insult riskini 10 faizə qədər azalda bilər.

Araşdırma nəyi göstərib?

Yaponiyalı alimlər müəyyən ediblər ki, gündə təxminən 180 qram (bir standart stəkan) süd qəbul edən 30-79 yaş arası insanlarda insult riski daha aşağı olur.

Hesablamalara əsasən 10 il ərzində insult riski orta hesabla 7 faiz azalır, bəzi qruplarda bu göstərici 10,6 faizə qədər çatır. Model analizləri göstərib ki, süd istehlakının artırılması 10 il ərzində 123 mindən çox insult halının qarşısını ala və təxminən 19 min insanın həyatını xilas edə bilər.

Süd damarlar üçün niyə faydalıdır?

Mütəxəssislər bu təsiri südün tərkibi ilə əlaqələndirirlər. Süd kalsium, kalium və maqnezium kimi minerallarla zəngindir.

Bu maddələr arterial təzyiqi tənzimləməyə kömək edir, damarları rahatladır və qan dövranını yaxşılaşdırır. Bunlar isə insultun qarşısının alınmasında əsas amillərdir.

Hansı süd daha faydalıdır?

Araşdırma müəllifləri qeyd edir ki, südün növü də əhəmiyyətli ola bilər. Əvvəlki tədqiqatlara görə az yağlı süd daha güclü qoruyucu təsir göstərə bilər, yağlı süd isə eyni dərəcədə fayda göstərmir. Bununla belə, son araşdırmada süd növləri ayrıca müqayisə olunmadığı üçün əlavə tədqiqatlara ehtiyac var.

Niyə süddən imtina etmək olmaz?

Ekspertlər xəbərdarlıq edir ki, süd və süd məhsullarından imtina orqanizmdə vacib maddələrin çatışmazlığına səbəb ola bilər. Süd yüksək keyfiyyətli zülal, B12 vitamini, yod sümüklər və dişlər üçün vacib kalsium mənbəyidir.

Mütəxəssislərin fikrincə, balanslı qidalanmanın bir hissəsi kimi gündəlik süd qəbulu ürək-damar sağlamlığını qorumağa kömək edə bilər. Bununla belə, fərdi sağlamlıq vəziyyəti nəzərə alınmalı və lazım olduqda həkim məsləhəti alınmalıdır.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 845   Tarix: 06 aprel 2026  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Ən çox ət, süd və yumurta istehsal edən rayonlar

Azərbaycanda heyvandarlıq məhsullarının istehsalı üzrə rayonların göstəriciləri açıqlanıb. BİG.AZ xəbər verir ki, bu barədə -ın sorğusuna cavab olaraq Dövlət Statistika Komitəsindən məlumat verilib. Bildirilib ki, ət (diri çəkidə) istehsalında Siyəzən, süd istehsalında isə Ağcabədi həm 2025-ci ildə

14.08.2026 204
.

Azərbaycanda zəlzələ oldu - Yenilənib

Azərbaycanda zəlzələ olub. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bu haqda sosial şəbəkələrdə məlumat paylaşılır. Zəzələnin şimal rayonlarında hiss edildiyi bildirilir. *. Zəlzələlərin tədqiqatı bürosunun məlumatına əsasən, Quba rayonunda zəlzələ qeydə alınıb. Yeraltı təkanlar 20:56-da, 13 km dərinlikd

14.08.2026 426
.

Azərbaycanda hüququn aliliyi - hüquqi dövlətin əsas dayağı

Hüququn aliliyi demokratik və hüquqi dövlətin ən mühüm prinsiplərindən biridir. Bu prinsip dövlət və cəmiyyət həyatında qanunun üstünlüyünü, hər bir şəxsin qanun qarşısında bərabərliyini, insan hüquq və azadlıqlarının etibarlı müdafiəsini və dövlət orqanlarının fəaliyyətinin hüquqi çərçivədə həyata keçirilməsin

14.08.2026 200
.

Uşaqlıq dostu idilər - İllər sonra bacı olduqlarını öyrəndilər

Hindistanda uşaq evlərində böyüdükdən sonra Niderlandda fərqli ailələr tərəfindən övladlığa götürülən iki qadın illər sonra bioloji bacı olduqlarını öyrəniblər. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, 43 yaşlı Mina Geltink və 44 yaşlı Minal Tayssen Niderlandın fərqli şəhərlərində, bir-birindən təxminə

14.08.2026 232
.

Küləkli havada çimərliklərə gedən vətəndaşlara xəbərdarlıq edildi

Fövqəladə Hallar Nazirliyi (FHN) hazırda Bakıda və Abşeron yarımadasında müşahidə edilən küləkli hava şəraiti ilə əlaqədar əhaliyə təkrar müraciət edərək küləkli havada dənizə girməyin təhlükəli olduğunu bir daha xatırladıb. BİG.AZ xəbər verir ki, nazirlik həmçinin əhalini müvafiq təhlükəsizlik qaydaların

10:16 0
.

İranın dəniz blokadası nə qədər davam edəcək? - AĞIR ŞƏRTLƏR

ABŞ İranın limanlarına və dəniz daşımalarına tətbiq etdiyi blokadanı müddətsiz davam etdirə biləcəyini açıqlayıb. -ın "Reuters"-ə istinadən məlumatına görə, ABŞ müdafiə naziri Pit Heqset donanmanın bölgədəki gəmilərini növbəli şəkildə dəyişdirərək blokadanı istənilən qədər saxlamaq imkanın

14.08.2026 210
.

Ağcaqanadlar ən çox kimləri dişləyir?

Alimlər musiqi festivalında birbaşa eksperiment apararaq müəyyən ediblər ki, pivə və siqaret sevən insanlar ağcaqanadlar üçün əsl "maqnit"ə çevrilirlər. xəbər verir ki, Niderlandın "Lowlands" musiqi festivalında 450-dən çox adamın iştirakı ilə keçirilən araşdırma ağcaqanadların niy

14.08.2026 265
.

İran-ABŞ-İsrail müharibəsi uzansa, dünya iqtisadiyyatını nə gözləyir?

"İran, ABŞ və İsrail arasında davam edən müharibənin uzanması və xüsusilə Hörmüz boğazından neft və qaz daşımalarının ciddi şəkildə məhdudlaşması qlobal iqtisadiyyat üçün böyük risklər yarada bilər. Böhran uzun müddət davam edərsə, enerji qiymətlərinin kəskin artması, inflyasiyanın sürətlənməs

14.08.2026 215
.

Bu ərazilər üzrə PENSİYALAR VERİLDİ

Bu gün Bakı və Sumqayıt şəhərləri, eləcə də Abşeron rayonu üzrə avqust ayının pensiyaları ödənilib. Bu barədə BİG.AZ-a Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyindən məlumat verilib. Bildirilib ki, Naxçıvan üzrə də bu ayın pensiya ödənişi yekunlaşıb. Respublikanın digər bölgələri üzrə, habelə güzəştl

14.08.2026 282
.

TOP MP3