Yeni texnologiyaların təhsil sisteminə tətbiqi gözlənilən nəticəni verdimi?-EKSPERTDƏN AÇIQLAMA
Texnologiyanın inkişafı təhsili fundamental şəkildə dəyişdirib və bu dəyişikliklər həm müsbət, həm də mənfi istiqamətlərdə özünü göstərir. Təhsil sisteminin keyfiyyətinə və effektivliyinə təsir edən bu dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi üçün onların ayrı-ayrılıqda təhlil edilməsi vacibdir.
Mövzu ilə bağlı BiG.AZ-a danışan təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib ki,texnologiyanın təhsilə ən böyük müsbət təsirlərindən biri aksesibilikliyin artmasıdır. Rəqəmsal təhsil platformaları, onlayn kurslar və açıq təhsil resursları dünyanın istənilən yerində olan insanlara təhsilə çıxış imkanı verir. Artıq yalnız ənənəvi məktəb və universitetlər deyil, internet vasitəsilə də bilik əldə etmək mümkündür. Coursera, edX, Khan Academy kimi platformalar bu sahədə inqilabi dəyişikliklər yaradıb və formal təhsil sisteminin alternativlərini genişləndirib:
"Bununla yanaşı, interaktiv və fərdiləşdirilmiş öyrənmə imkanları təhsil prosesini daha effektiv edib. Süni intellekt və adaptiv tədris sistemləri şagird və tələbələrin bilik səviyyəsinə uyğunlaşaraq fərdi öyrənmə yolları təklif edir. Bu, xüsusilə fərdi yanaşmaya ehtiyac duyan şagirdlər üçün əhəmiyyətlidir.
Texnologiya təhsilin keyfiyyətini artırmaq üçün müəllimlərə dəstək olur. Müəllimlər dərs resurslarını rəqəmsallaşdıra, interaktiv materiallar hazırlaya və tədris prosesində müxtəlif multimedialardan istifadə edə bilərlər. Virtual və artırılmış reallıq texnologiyaları isə praktiki və təcrübəyə əsaslanan öyrənməni daha real və təsirli edir.
Eyni zamanda, süni intellekt və avtomatlaşdırılmış sistemlər təhsildə idarəetməni asanlaşdırıb. Onlayn imtahan sistemləri, elektron qiymətləndirmə metodları və avtomatik dərs planlaşdırma vasitələri təhsilin idarəolunmasını daha effektiv edib.
Lakin texnologiyanın təhsilə təsiri yalnız müsbət deyil, müəyyən mənfi nəticələri də var. Diqqət yayındırma və asılılıq problemi texnologiyanın ən böyük mənfi təsirlərindən biridir. Şagirdlər və tələbələr dərs zamanı sosial media, video oyunlar və digər əyləncələrə yönələ bilirlər ki, bu da akademik göstəricilərin aşağı düşməsinə səbəb ola bilər.
Bundan əlavə, rəqəmsal bərabərsizlik problemi mövcuddur. Bütün şagirdlər və tələbələr texnologiyadan eyni səviyyədə faydalana bilmirlər. İnkişaf etmiş ölkələrdə yüksək sürətli internet və müasir cihazlar geniş yayılmış olsa da, bəzi regionlarda hələ də rəqəmsal texnologiyalara çıxış məhduddur".
Ekspert qeyd etdi ki, müəllim və şagirdlər arasında ünsiyyətin azalması da texnologiyanın mənfi təsirlərindən biridir. Rəqəmsal dərslər və onlayn təhsil ənənəvi sinif mühitinin yerini tamamilə əvəz edə bilmir. Canlı ünsiyyət və sinifdə yaranan dinamika, şagirdlər arasındakı əməkdaşlıq və sosial bacarıqların inkişafı texnologiya ilə tam təmin edilə bilmir:
"Akademik fırıldaqçılıq və biliklərin səthi mənimsənilməsi texnologiyanın yaratdığı digər bir problemdir. Onlayn imtahanlar zamanı fırıldaqçılıq halları daha çox müşahidə olunur. Süni intellekt vasitəsilə yaradılan məqalələr və avtomatik cavablandırma sistemləri tələbələrin bilikləri dərin mənimsəmədən imtahanlardan keçməsinə şərait yaradır.
Texnologiyanın inkişafı təhsili köklü şəkildə dəyişib və bu dəyişikliklər həm müsbət, həm də mənfi nəticələr doğurub. Əsas məsələ, texnologiyanın imkanlarından düzgün istifadə edərək onun mənfi təsirlərini minimuma endirməkdir. Təhsil sistemləri rəqəmsal dövrə uyğunlaşmalı, lakin ənənəvi öyrənmə metodlarının dəyərini də qoruyub saxlamalıdır. Beləliklə, balanslı bir yanaşma texnologiyanın təhsil sahəsində effektiv istifadəsini təmin edə bilər".
BiG.Az

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş