Xəbərdarlıqsız qaytarılan təyyarə biletləri: "Sürpriz", yoxsa..? - ARAŞDIRMA

Xəbərdarlıqsız qaytarılan təyyarə biletləri: "Sürpriz", yoxsa..? - ARAŞDIRMATez-tez səfərlərə çıxan insanlar "sürpriz"lərdən sığortlanmayıb. Təyyarəyə gecikmə və ya təyyarənin uçuşa gecikməsi, texniki nasazlığın yaranması, uçuş vaxtının dəyişdirilməsi və ya uçuşun ləğvi, baqajın itməsi, oğurlanması, hava şəraiti kimi hadisələr getdiyin ölkələrdə bəzən qarşılaşdığın mədəniyyət şoklarından daha betərdir.

"Kaspi" qəzetinin əməkdaşı mövzu ilə bağlı araşdırma aparıb.

Bu yaxınlarda dostlardan birinin "Facebook" hesabında paylaşdığı olay də elə bu "sürprizlər"dən geri qalmır. Belə ki, keçən il dekabrın 4-də qabaqcadan Tbilisiyə bilet alan (2 yanvar tarixi, gecə reysi) vətəndaş hava limanında pasportu təqdim edib minik bileti (boarding pass) almaq istəyərkən "Sizin biletiniz yoxdur" cavabını eşidib. Kassada da eyni cavab təsdiqlənib. Ona gözləməməyi, taksiyə minib evinə getməyi məsləhət görüblər.

Gecə vaxtı hava limanında xeyli araşdırmalardan sonra öyrənib ki, ödədiyi pul (gediş-dönüş üçün 220 AZN) elə həmin gün yenidən bank kartına qaytarılıb.

Ancaq biletin ləğvi və bilet pulunun geri qaytarılması ilə bağlı vətəndaşa hər hansı xəbərdarlıq olunmayıb. Müştəriyə nə telefon açılıb, nə elektron ünvanına məktub göndərilib, nə də SMS xəbərdarlığı olunub. Uçuşun ləğvini təsdiq edən hər hansı qəbz də göndərilməyib.

Hava limanında naəlac qalan və səfəri qaçılmaz olan vətəndaş çıxış yolu kimi yenidən gediş üçün 250 AZN ödəyərək bilet alaraq Tbilisiyə uçub. Səhəri gün 210 AZN (105 avro) də ödəyərək bir həftə sonraya Tbilisidən Bakıya dönüş biletini əldə edib. Yəni uçuşu əvvəlki biletin qiyməti ilə müqayisədə 240 AZN baha başa gəlib.

Maraqlıdır, təcili uçmalı olan, xəstəliklə bağlı müalicə və ya müayinəyə tələsən, işgüzar görüşə, ezamiyyətə və s. gedən insan belə vəziyyətlə qarşılaşarkən nə edə bilər? Təbii ki, uçuşu daha vacib olan, pulu varsa, yerində baha qiymətə bilet alıb uçur, olmayan da əli ətəyindən uzun evinə qayıdır. Bəs istehlakçını anormal vəziyyətlə üzləşdirən belə paradoksal vəziyyətin yaranmasına görə məsuliyyəti kim daşıyır?

Qeyd edək ki, aviabilet müəyyən bir sərnişinlə aviaşirkət arasında bağlanmış hüquqi müqavilədir. Biletin qaytarılması proseduru təyyarə reysinin təxirə salınması səbəbindən, hərtərəfli yoxlama ilə xüsusi bron sistemi vasitəsilə aviaşirkətin qaydalarına uyğun olaraq həyata keçirilir. Uçuş ləğv olunduqda sərnişinə alternativ nəqliyyat təklif olunur. Pulun qaytarılması isə bank əməliyyatı olduğundan icrası üçün 30 təqvim gününə qədər vaxt tələb olunur. Həmin təqvim günü bitmədiyinə görə də problemlə üzləşən vətəndaş hava yolu şirkətindən heç bir SMS almayıb.

Hər hansı problemlə bağlı istehlakçıları hüquqlarının müdafiəsində fəal olmağa, üzləşdikləri problemlərin aradan qaldırılmasında aidiyyəti qurumlarla əməkdaşlıq etməyə dəvət edən Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə ünvanladığım suallara bir neçə gündən sonra mətbuat katibi Elmar Məlikovun cavabı belə oldu: "Bu məsələdə xeyli nüanslar var. Bütün bunlar araşdırılmalıdır. Hava şirkəti ilə bank arasında münasibət hansı səviyyədədir, problem zəncirin hansı halqasında yaranıb və s. Vətəndaş bütün sənədləri bizə təqdim etməlidir ki, xidmətin əməkdaşları araşdırsınlar. Biz məsələni bütün detalları ilə bilməliyik".

Azad İstehlakçılar Birliyinin (AİB) sədri Eyyub Hüseynov ölkəmizdə "İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi" haqqında qanunun fəaliyyətsiz olduğunu bildirir: "Vətəndaş bütün hallarda biletinin qaytarılması ilə bağlı xəbərdar olunmalıdır. İstehlakçı aldığı bilet ətrafında baş verən proses haqqında əvvəlcədən məlumatlanmalıdır. Problem yarandıqda istehlakçı kimi hüququ müdafiə olunmalıdır".

İstehlakçı hüququnun pozulması müasir dövrdə onlayn biletdən "imtina" məsələsini də gündəmə gətirir. Turistlərin Hüquqlarının Müdafiə Komitəsinin sədri, hüquqşünas Rəhman Quliyev məsələyə belə yanaşır: "Tez-tez vətəndaşların aldıqları biletlər ətrafında narazılıqlar yaranır. Bütün hallarda vətəndaşın bileti qaytarılarsa, ona e-mail yazılmalı, xəbərdar olunmalıdır. Ola bilər hava şirkəti bu məsələdə səhlənkarlıq etsin". Turizmçi belə vəziyyətlə qarşılaşmamaq üçün çıxış yolunu, ümumiyyətlə, onlayn bilet almamaqda görür: "Yaxşı olar ki, vətəndaşlar turizm şirkətlərinə şəxsən yaxınlaşsınlar, turməhsul alan zaman şirkətin fəaliyyəti ilə yerində tanış olsunlar". Hüquqşünas bildirir ki, vətəndaşın belə vəziyyətdə ödənişini geri tələb etmək hüququ var: "Ödəmədən boyun qaçırıldığı halda məsələni hüquqi müstəvidə həll edə bilər. Vətəndaş aldığı biletin müqabilində qəbz tələb etməlidir. Hər-hansı problem baş verəndə əllərindəki marşrut qəbzi ilə haqlarını bərpa edə bilərlər". Turizmçinin sözlərinə görə, bu tip problemlər səbəbindən hər reysdən 4-5 nəfər geri qayıdır: "Onlar da adətən onlayn bilet alanlar olur. Yaxşı olar ki, insanlar etibarlı turizm şirkətləri ilə əməkdaşlıq etsinlər".

Turizm mütəxəssisi Ceyhun Aşurov hesab edir ki, biletin qaytarılması, ləğvi, dəyişdirilməsi və s. ilə bağlı bütün hallarda istehlakçıya məlumat verilməlidir: "Pulu geriyə qaytarılıbsa, vətəndaş bunu bilməyə bilər. Ya telefonla, ya elektron ünvanına məktub yazılmalı idi. Vətəndaş bileti aldığı hava şirkətindən vəziyyətə aydınlıq gətirilməsini tələb edə bilər".

Bu, heç də Çernışevskisayağı ritorik sual deyil. Baş verən qarmaqarışıq hadisəyə cavab axtarışıdır. Ya səhlənkarlıqdan, ya məsuliyyətsizlikdən, ya da işi bilməməkdən irəli gələn problem isə hər kəsin qarşılaşa və çətin duruma düşə biləcəyi qədər ciddidir.

Onlayn biletdən "imtina" isə təbii ki, problemin kökündən həlli deyil. Xüsusən yüksək texnologiyaların inkişaf etdiyi dünyada… Bəlkə xidmət sferasında məsuliyyətin artırılması, istehlakçıların hüquqlarına barmaqarası deyil, daha ciddi yanaşmağı gücləndirməyə ehtiyac var.


BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 563   Tarix: 06 fevral 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Kadırovun xəstəliyi də, varisi də bəllidir

Mədəaltı vəzin xərçəngindən əziiyət çəkən Çeçinistan liderini rəhbər postda kim əvəz edəcək?. Çeçenistan rəhbəri Ramzan Kadırovun səhhətinə görə tezliklə hakimiyyəti təhvil verəcəyi barədə xəbərlər yayılıb. xəbər verir ki, Kreml hakimiyyətinə müxalif nəşr olan "Novaya qazeta" Çeçenistan rəhbərini

28.04.2024 971
.

İrtış çayında qayıq qəzasında iki nəfər ölüb

İrtış çayının Rusiyanın Omsk vilayətindən keçən hissəsində qayığın gəmilərin üzən duracağı ilə toqquşması nəticəsində su nəqliyyatı vasitəsinin sürücüsü və sərnişini yaralanıb. Daha bir sərnişinin isə axtarışı gedir. "Report" TASS-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə ölkənin Nəqliyyat üzr

28.04.2024 147
.

Zəngilanda silah-sursat aşkarlanıb

Zəngilanda silah-sursat aşkarlanıb. Bu barədə BİG.AZ-a Daxili İşlər Nazirliyindən bildirilib. Vurğulanıb ki, Zəngilan Rayon Polis Şöbəsinin əməkdaşları tərəfindən rayonunun Tağlı kəndi ərazisindən 4 avtomat, 1 pulemyot, 3 avtomat darağı və 251 müxtəlif çaplı patron aşkar edilərək götürülüb. Faktla bağl

28.04.2024 186
.

Xankəndidə çalışan peşə sahibləri - VİDEO

Xankəndi şəhərində mikrosahibkarlar işə başlayıblar. İTV xəbər verir ki, onların ilk müştəriləri Xankəndinin yenidən qurulmasında çalışan şəxslərdir. Artıq şəhərdə dərzi, saç ustası və digər peşə sahibləri çalışırlar. ( )

28.04.2024 207
.

Rusiyada itkin düşən uşağın meyiti öz evindəki paltaryuyan maşından tapıldı

Ulan-Udedə itkin düşənlər siyahısında olan dörd yaşlı uşağın meyiti tapılıb. Onun meyiti yaşadığı evin əlavə qarajında, paltaryuyan maşında gizlədilib. Körpənin ailəsi şübhə altına düşüb. Qeyd olunur ki, uşağın itməsi ötən gecə məlum olub. Polis və könüllülər onun axtarışına çıxıblar. Nəticədə oğlanı

28.04.2024 402
.

Neftçala şəhərində 46 yaşlı kişi süni göldə batdı

Fövqəladə Hallar Nazirliyinin "112" qaynar telefon xəttinə Neftçala şəhərində 1 nəfərin süni göldə batması barədə məlumat daxil olub. -ın xəbərinə görə, məlumatla əlaqədar dərhal FHN-in Kiçikhəcmli Gəmilərə Nəzarət və Sularda Xilasetmə Dövlət Xidmətinin Muğan dalğıc-axtarış qrupu əraziyə cəl

28.04.2024 179
.

Vətəndaş ona hədiyyə edilən ov tüfəngini könüllü polisə təhvil verdi

Abşeron rayonu, Masazır qəsəbəsində yaşayan bir nəfər Abşeron Rayon Polis İdarəsinə müraciət edərək əmisi oğlunun hədiyyə etdiyi sənədləri olmayan ov tüfəngini könüllü təhvil vermək istədiyini bildirib. Bu barədə BİG.AZ-a Daxili İşlər Nazirliyindən məlumat verilib. Bildirilib ki, vətəndaşa nümunəvi hərəkətin

28.04.2024 153
.

Sahibə Qafarova: Fransa regionda sülhə xidmət etməyən yanaşma ortaya qoyur

Fransa regionda sülhə xidmət etməyən, yeni münaqişənin alovlanmasına hesablanmış yanaşma ortaya qoyur. "Report" xəbər verir ki, bunu Milli Məclisin sədri Sahibə Qafarova Monteneqro Prezidenti Yakov Milatoviç ilə görüşündə Fransanın regionda gərginliyi artırmaq məqsədi daşıyan addımları barəd

28.04.2024 173
.

Cəlilabadda yetkinlik yaşına çatmayanlara tütün məmulatlarının satıldığı üç mağaza aşkarlanıb

Polis əməkdaşları yetkinlik yaşına çatmayan şəxslərə alkoqollu içkilərin və tütün məmulatlarının satışının qarşısının alınması istiqamətində tədbirləri davam etdirirlər. DİN Mətbuat Xidmətinin Lənkəran regional qrupundan "Report"a verilən məlumata görə, Cəlilabad Rayon Polis Şöbəsinin əməkdaşlarını

28.04.2024 168