United Colors of Benettondan möhtəşəm reklamlar
Dünyaşöhrətli geyimlərini sevə sevə geyindiyimiz məhşur brend United Colors of Benettonun (Benettonun birləşmiş rəngləri) çəkdiyi reklam çarxları və şəkillər dünyanın ən baxımlı ən çox gəlir gətirən və ən əsası ən çox qadağan olunan brend reklamlarından birinə malikdir. Belə ki, şirkətin fotoqrafları hər il öz reklamlarını dünyanın qlobal bir problemlərinə həsr edərək bütün dünyaya nümyiş etdirir. Məhz bu reklamlar üzündən bu brendin məhsullarının satışı bəzi ölkələrdə qadağan olunub.
80-cı illərdə İtaliyanın Benetton moda evi öz məhsullarının reklamını Oliviero Toscani adlı fotoqrafa həvalə edir.
United Colors of Benetton sloqanını da məhz fotoqraf Oliviero Toscani fikirləşir və brendin adını 1990-cı ildə məhz United Colors of Benetton qoyurlar.
Həmin andan dünyanın bir çox ölkələrində heçkəsin görmədiyi, şoka salacaq, rəngarəng və eyni zamanda çox sadə reklamlarını bütün dünyaya paylaşdılar.
Hər bir reklamın müəyyən məna kəsb etdiyini söyləyən fotoqraf belə izah edir
İrqindən, rəngindən fərqli olmayaraq hamımız eyni ürək orqanına sahibik
Xarici görünüşümüz fərqli olsada hamımız insanıq!
Qara dərili insanlar ilə ağ dərili insanların mübahisini nümayiş etdirən reklam! Mənası isə: Əslində biz mehriban ola bilərik!
1989-cu ildə brendin reklam şəkili olan qaradərili qadının ağ dərili körpəyə süd əmizdirməyi əks olunmuş bu şəkil dünyanın ən yaxşı, Benetton şirkətinin isə ən uğurlu və ən çox gəlir gətirən reklamı hesab olunmuşdur.
90-cı illərdə reklamda yenə də insanların bərabər hüququlu olduğu göstərilmişdir.
İlk skandal 1991-ci ildə çəkilmiş reklamın nümayişindən sonra baş vermişdir. Katolik kilsəsinin qəzəbinə tuş gəlmiş bu reklam qadağan olunmuşdur. Şəkildə rahiblə rahibənin öpüşməsi təsvir olunmuşdur.
Elə həmin ildə qız uşaqlarının abort yolu ilə tələf olunmasının gündəmdə olduğu bir vaxtlarda şirkət reklamda elə məhz yeni doğulmuş qız uşağını təsvir etmişdir. Bu reklamda işıq üzü görə bilmədi.
Daha sonrakı reklamın mənası isə belə idi: Necə və harda yaşamağımızdan asılı olmayaraq hamımız sonda eyni yerə gedirik!
1992-ci ildə Afrika qaçqınlarının acınacaqlı halını bundan bixəbər olan bütün insanları məlumatlandırmaq üçün reklam vasitəsilə nümyiş etdirilmişdir.
Afrikadakı vətəndaş müharibəsinin vəhşiliyidə şirkətin reklam hədəfindən yan keçməmişdir. Əlində kalaşnikov və insan sümüyü tutmuş afrikalı əsgər.
Neftin ətraf mühitə verdiyi ziyanı nümyiş etdirən reklam! Neftdə üzən quş
Şİrkətin məhsullarını alan müştəri sevinərkən bu reklam şəklinə baxıb nə vaxtsa bu elektrik stulu ilə bir neçə minlərlə insanın həyatına son qoyulduğunu bir daha xatırlatmaq idi.
Hər kəs dünyada baş verən acınacaqlı hadisələrdən xəbərdar deyil. Reklamlarımızın məqsədi məhz bu hadisələri bütün dünyaya nümayiş etdirməkdir.
Yuqaslaviyada öldürülmüş gənc hərbiçinin qanlı geyimi uzun müddət söz söhbətə səbəb oldu.
1993-cü ildə AİDS-in yayılması ilə əlaqədar olaraq reklamda bir daha xatırladılmışdır.
Həzz alarkən qorunmağıda unutmayaq!
Daha bir qadağan olunmuş reklam ! Şərhsiz
20 milyon dollar verərək ABŞ həbsxanasındakı 26 yaşlı ölüm hökmü oxunmuş gənc oğlanın şəklini reklamda nümayiş etdirmiş United Colors of Benetton ABŞ hakimiyyətinin heçdə ədalətli olmadığını nümyiş etdirirdi.
Daha bir ölümə məhkum olmuş insanın şəklinin reklamda nümayiş olunması barədə gedən söz söhbətlər fotoqrafın ərizə yazaraq işdən çıxmasına səbəb oldu.
Daha sonrakı fotoqraf James Mollison isə Əfqanıstanda, Kamboccoda, Qvineyada çəkilişlər apararaq orda yaşayan insanların halından xəbərdar idi. Beləliklə, yeni reklamda Somalidən olan uşaq təsvir olunmuşdur.
Müsəlman qadınlarının hüquqlarının tapdalandığıda Benetton şirkətinin diqqətindən yayınmamışdı.
Növbəti ilin növbəti reklamında primatlar əks olunmuşdur. Belə primatların sayının azalmasına Benetton şirkəti biganə qala bilmədi.
Benetton bildirmək istəyirdi ki, insana ən yaxın qohum məhz primatlardır. Belə ki insan DNT-si ilə meymunun DNT-sinin 96%-nin eyni olduğu üçün meymunları qoruyub onların çoxalmasında yardım etməyi insanlardan reklam vasitəsilə xahiş etmişdir.
2011-ci ilə öz damğasını vuran UnHate (Nifrət etməmək) reklam aksiyası zamanı dünya liderlərinin öpüşməsini nümayiş etdirən Benetton şirkətinə ciddi xəbərdarlıq gəlməsinə baxmayaraq, şirkət öz reklamını dünyaya nümyiş etdirə bilmişdir.
Barak Obama ilə Çin xalq Respublikasının başçısı Xu Tsintao ilə, Angela Merkelin Nikola Sarkozi ilə, Fələstinin ölkə başçısı Mahmud Abbas ilə İsrailin baş naziri Binyamin Netanyahu ilə öpüşməsinin geyim reklamlarında nümyiş etdirilməsi böyük səs küyə səbəb olmuşdur.
Roma papası Benedikt XVI ilə Misir imamı Əl-Azxaranın öpüşməsini nümayiş etdirmək isə böyük cəsarət tələb edir.
Müasir dövrdə insanın ağzını yalnız çoxlu pul ilə bağlamaq olduğunu göstərən poster
Ailədə qadın zorakılığını əks etdirən reklam şəkili
2000-ci ildə Sidneydə keçirilən Olimpiya oyunlarının şərəfinə hazırlanmış reklam şəkili. Avstraliyada AİDS-in yayılmasını nəzərə almaq məqsədilə şəkildə qoruyucu vasitələrində əks olunmasını vacib bilmişdirlər.
Şirkətin yubileyi üçün hazırlanmış poster isə sırf insan hüquqlarına həsr olunmuşdur. Dinindən , irqindən, rəngindən asılı olmayaraq hamımız insanıq!

BiG.Az
Telegramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda Paylaş










