Hansı üç məhsul "pis" xolesterolu azaltmağa kömək edir?

Hansı üç məhsul "pis" xolesterolu azaltmağa kömək edir?Diyetoloq Lyudmila Denisenko "pis" xolesterolu azaldan üç məhsuldan danışıb.

Lent.az-ın xarici mediaya istinadla xəbərinə görə, siyahıya avokado, sarımsaq və yabanı kiçik balıqlar daxil edilib.

Diyetoloqun sözlərinə görə, tərkibində çoxlu faydalı turşuların, maqnezium və kaliumun olması səbəbindən avokado, ümumiyyətlə, ürək-damar sistemində problemi olan insanlar üçün çox faydalıdır, çünki qanı bir az durulaşdıra bilər.

Sarımsaq, Denisenkonun qeyd etdiyi kimi, "pis" xolesterolu aradan qaldırmağa kömək edən allisin ehtiva edir. Sarımsaq ekstraktı isə qan laxtalanmasının qarşısını alır. Bu, damarlarda qan laxtalanması riskini azaldır və ürək-damar xəstəliklərinin inkişafının qarşısını alır.

Vəhşi xırda dəniz balıqlarına çaça, şırnaq, pollock, smelt daxildir. Daha böyük balıq da faydalıdır - skumbriya, siyənək. Tərkibində qan damarlarının və beynin sağlamlığı üçün faydalı olan çoxlu dokosaheksaenoik (DHA) və eikosapentaenoik (EPA) turşuları var. Məhz bu iki turşunun (EPA + DHA) birləşməsi "pis" xolesterolu azaltmağa kömək edir.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 1515   Tarix: 27 iyul 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş
Turlar.az

Oxşar xəbərlər

.

Avqustun istisində sağlam qalmağın 10 yolu

Avqust ayında daha da güclənən ekstremal temperatur yalnız insanların gündəlik rahatlığını azaltmır, həm də günvurma, ürək və böyrək problemləri kimi ciddi sağlamlıq riskləri yaradır. Xüsusilə yaşlılar, uşaqlar, xroniki xəstəliyi olanlar və açıq havada çalışanlar üçün təhlükəli hesab edilən bu dövrd

07.08.2026 396
.

Alimlərdən qan təzyiqi ilə mübarizədə yeni üsul

Kanadadakı Vaterloo Universitetinin alimləri yüksək qan təzyiqinin idarə olunması ilə bağlı yeni araşdırma aparıblar. xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələrinə görə, yalnız duzun (natriumun) qəbulunu azaltmaq deyil, eyni zamanda qidalanmada kaliumun miqdarını artırmaq da qan təzyiqinin aşağı salınmasın

02.08.2026 278
.

Ürək sağlamlığı üçün ən faydalı qəlyanaltı - Diyetoloqlar açıqladı

Diyetoloqlar bildirirlər ki, məşhur qəlyanaltılar - kartof çipsi, peçenye və qurudulmuş ət məhsulları adətən yüksək miqdarda natrium və doymuş yağ ehtiva etdiyindən ürək sağlamlığı üçün əlverişli seçim sayılmır. Qaynarinfo xəbər verir ki, "Martha Stewart" portalının yazdığına görə, ürək üçü

29.07.2026 513
.

40 yaşdan sonra həyatınızı xilas edəcək dörd tibbi test

Kardioloqlar bildirirlər ki, ürəyin işemik xəstəliyi qadınlar arasında süd vəzi xərçəngindən təxminən iki dəfə çox ölümə səbəb olur. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, buna baxmayaraq, bir çox qadın ilk xəbərdaredici əlamətləri ya görməzlikdən gəlir, ya da onları adi yorğunluqla əlaqələndirir

12.07.2026 386
.

COVID-19-un mənşəyi ilə bağlı yeni iddialar yayıldı

Ağ Ev COVID-19-un mənşəyi ilə bağlı yeni materiallar yayımlayıb. xəbər verir ki, sənəddə koronavirusun laboratoriya mənşəli ola biləcəyi iddiasına yer verilib. ABŞ administrasiyasının rəsmi internet saytında dərc olunan hesabatda bildirilir ki, virusun bəzi xüsusiyyətləri təbii ştammlarda nadir hallard

01.08.2026 265
.

Rusiyalı həkim insan ömrünü 10-15 il qısaldan əsas amilləri açıqladı

İnsan ömrünü dəqiq neçə il qısaldığını müəyyən etmək mümkün olmasa da, bəzi vərdiş və amillərin həyat müddətinə ciddi təsir göstərdiyini göstərən elmi statistikalar mövcuddur. BİG.AZ -a istinadən xəbər verir ki, bu barədə rusiyalı terapevt Kristina Radina -ya açıqlamasında danışıb. Həkimin sözlərin

02.08.2026 286
.

Ürək sağlamlığını qorumağa kömək edən 9 faydalı və dadlı qəlyanaltı

Ürək üçün faydalı qəlyanaltılar adətən doymuş yağlar və natrium baxımından az, lif, antioksidant və faydalı qida maddələri baxımından isə zəngin olur. Qaynarinfo xəbər verir ki, "Verywell Health" nəşrinin məlumatına görə, bu məhsullar iltihabi proseslərin azalmasına kömək edir və ürək-dama

27.07.2026 448
.

55 illik araşdırma: Alimlər uzunömürlülüyün sirrini tapıb?

100 yaşdan çox yaşayan insanlar üzərində aparılan uzunmüddətli araşdırma göstərib ki, 100 il və daha artıq yaşamağın vahid resepti yoxdur. Bununla belə, uzunömürlü insanları birləşdirən bir sıra ümumi amillər müəyyən edilib. Qayanrinfo xəbər verir ki, "ScienceAlert"in yazdığına görə, Qahirədək

22.07.2026 724
.

Dondurucudan gələn zəhər - həkimlərin almağı məsləhət görmədiyi ucuz balıq

Mütəxəssislər supermarket rəflərində satılan ən keyfiyyətsiz balıq növlərini açıqlayıblar. Dondurulmuş balıq tez və faydalı şam yeməyi üçün ideal seçim kimi görünür. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, supermarketlərdəki cəlbedici qiymətlərin arxasında bəzən qida dəyərini itirmiş, hətta sağlamlı

02.08.2026 237
.

TOP MP3