"Təhsil sistemində boşluqlar doldurulmadıqca, repetitorlara olan ehtiyac artacaq"-EKSPERTDƏN AÇIQLAMA
"Şagirdlərin repetitor yanına getməsi və bunun məktəb dərslərinə təsiri, təhsil sistemində geniş müzakirə olunan mövzulardan biridir. Bu vəziyyət həm müsbət, həm də mənfi aspektlərdən dəyərləndirilə bilər. Şagirdlərin repetitorlara üz tutması bir tərəfdən onların akademik biliklərini artırmaq və fərdi ehtiyaclarını qarşılamaq üçün imkan yaradırsa, digər tərəfdən məktəb dərslərinə olan marağın azalmasına və ümumi tədris prosesindən uzaqlaşmalarına səbəb ola bilər".
Bunu BiG.AZ-a danışan təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib.
Ekspert qeyd edib ki, əvvəlcə, repetitor xidmətlərinin əsas səbəblərindən danışmaq lazımdır. Şagirdlər çox vaxt məktəbdə mövzuları tam mənimsəyə bilmədiklərindən və ya imtahanlara daha yaxşı hazırlaşmaq məqsədilə repetitorlara müraciət edirlər. Bu, təhsil sistemində mövcud olan bəzi çatışmazlıqları da işıqlandırır. Müəllimlərin şagirdlərlə fərdi işləmək üçün vaxt və resurs çatışmazlığı, siniflərdəki yüksək sıxlıq və ya təhsil proqramlarının çətinliyi kimi amillər repetitor xidmətlərinə olan tələbatı artırır:
"Bununla yanaşı, repetitorlara üz tutan şagirdlər çox zaman məktəb dərslərinə qarşı daha biganə yanaşmağa başlayırlar. Bunun səbəbi repetitorların onlara eyni mövzuları fərdi şəkildə izah etməsi və ya məktəbdə keçirilən mövzuların repetitor dərslərində təkrar olunmasıdır. Nəticədə, şagirdlər məktəb dərslərinin onlar üçün əhəmiyyətsiz olduğunu düşünə bilər, bu da məktəb mühitindəki tədris prosesinin keyfiyyətinə və şagird-müəllim münasibətlərinə mənfi təsir göstərə bilər.
Lakin bu vəziyyətdə yalnız şagirdlər və repetitorları günahlandırmaq doğru olmaz. Təhsil sisteminin təşkilati problemləri də bu məsələdə mühüm rol oynayır. Məsələn, məktəblərdəki dərslərin imtahan sisteminə uyğun olmaması və ya repetitorların fərdi yanaşmasının məktəblərdə tətbiq edilməməsi şagirdləri əlavə dəstək axtarmağa sövq edir. Təhsil sistemində bu boşluqlar doldurulmadıqca, repetitorlara olan ehtiyac artacaq və bu, məktəb dərslərindən uzaqlaşma prosesini gücləndirəcəkdir.
Digər tərəfdən, repetitor xidmətləri düzgün istifadə edildikdə, şagirdlərin bilik səviyyəsini artırmaq və zəif olduqları sahələrdə dəstək almaq üçün faydalı ola bilər. Əsas məsələ balansın qorunmasıdır. Şagirdlər həm məktəb dərslərinə, həm də repetitor xidmətlərinə eyni dərəcədə diqqət göstərməli və heç birinin tədris prosesində əvəzolunmaz olmadığını anlamalıdırlar. Burada valideynlərin və məktəb rəhbərliyinin dəstəyi və yönləndirməsi mühüm rol oynayır.
Bu məsələnin həlli üçün təhsil sistemində bəzi islahatların tətbiqi vacibdir. Məsələn, məktəb dərslərinin şagirdlərin ehtiyaclarına uyğunlaşdırılması, daha interaktiv və maraqlı tədris metodlarının tətbiqi repetitorlara olan ehtiyacı azalda bilər. Həmçinin, müəllimlərin daha çox fərdi yanaşma göstərə bilməsi üçün siniflərdəki şagird sayı azaldılmalı və əlavə resurslar təmin edilməlidir.
Nəticə olaraq, şagirdlərin repetitor yanına getməsi onlara bəzi faydalar təmin etsə də, məktəb dərslərindən uzaqlaşmalarına səbəb ola bilər. Təhsil sistemi məktəbdəki tədris keyfiyyətini artıraraq, repetitor xidmətlərinə olan ehtiyacı minimuma endirməli və şagirdləri məktəbə daha çox cəlb etməlidir. Məqsəd, məktəb dərsləri ilə repetitor dərsləri arasında tarazlıq yaratmaq və şagirdlərin hər iki istiqamətdə də maksimum fayda əldə etməsini təmin etmək olmalıdır".
BiG.Az
Telegramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş