"Təhsildə STEAM dərslərinin inkişafı üçün edilən dəyişikliklər və əlavələr birmənalı olaraq alqışlanmalıdır" - EKSPERT
"Birinci vitse-prezident Mehriban Əliyevanın təşəbbüsü və Təhsil Nazirliyinin Təhsil İnstitutunun dəstəyi ilə "STEAM Azerbaijan" layihəsi 2019-2020-ci tədris ilindən start götürüb. Layihə 6-ci siniflərdən başlayaraq STEAM tətbiq olunan məktəblərdə tədris olunur. Elm və Təhsil Nazirliyinə istinadən demək mümkündür ki, 2023-2024-ci tədris ilində etibarən Respublika üzrə STEAM layihəsi 400 məktəbdə tətbiq olunur. Əhatə dairəsinin genişləndirilməsi çərçivəsində ölkə üzrə 25 STEAM Mərkəzinin istifadəyə verilib. STEAM dərsləri "3D çap", "Microbitlə proqramlaşdırma", "Elektrik mühəndisliyi", "Biotexnologiya", "Nanotexnologiya", "Robototexnika", "Gen mühəndisliyi", "CNC lazer kəsiciləri", "Pilotsuz uçuş aparatları (tədris dronları)" üçün hazırlanmış kurikulum üzrə təşkil olunur".
Bu sözləri BiG.AZ-a açıqlamasında İnformasiya Texnologiyaları üzrə Mühəndis-Tədqiqatçı, Azərbaycan Kibertəhlükəsizlik Təşkilatları Assosiasiyasının (AKTA) eksperti Bəhruz Əliyev deyib. O bildirib ki, STEAM təhsil forması Azərbaycanda 2012-2013-cü illərdə özəl kurs və məkəblərdə başlayıb:
"STEAM bir qısaltma olaraq, özündə çox ciddi sahələri əhatə edir. Bu sahələrin müasir dövrün təlabatları ilə ayaqlaşmaq üçün, çox ciddi əhəmiyyəti var. STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics)-(Elm, Texnologiya, Mühəndislik, İncəsənət və Riyaziyyatı) sözlərini ifadə edir. Göstərilən bu sahələri kifayət qədər samballı, təlabata uyğun sahələr hesab etmək olar. İnsanlıq tarix boyu özünü bu sahədə inkişaf etdirərək, irəli getməyə çalışmışdır. Bu sahələrdə inkişaf edən xalqlar hər zaman inkişafda olmuşdur. STEAM təhsili bu sahələri bir-biriylə əlaqəli formada, vahid yanaşma ilə tədris etməyi nəzərdə tutur. Artıq bizə dərs kitablarında olan bəzi mövzuları əzbərləməyə ehtiyac yoxdur. Mövzunu anlamaq və tətbiqini real həyatda ortaya qoymaq lazımdır. İstənilən məlumatı bu gün açıq mənbələrdə rahat formada taparaq, öyrənmək və xatırlamaq müşkül məsələ deyil və çox asandır. Artıq biz şagirdlərın qabiliyyətlərinin inkişafına təkan verməliyik".
Ekspertin sözlərinə görə, şagirdlərdə tənqidi düşünmə, təhlil etmək, problemləri həll etmək kimi qabiliyyətlər formalaşmalıdır:
"Şagirdlərin məsələlərə kreativ yanaşmaları üçün, istiqamət verilməsinə ehtiyac vardır. Bu bizi əzbərçilikdən qurtarıb innovativ, müasir fərdlərə çevirə bilər. STEAM təhsil forması, Educate to Innovate(İnnovasiya üçün təhsil) kompaniyasi ilə 2009-cü ildə ABŞ-da təməli qoyulmuşdur. Ənənəvi təhsildən müsbət mənada ciddi fərqlənən bu təhsil formasında fənlər arasındakı əlaqələrə ciddi əhəmiyyət verilir. Ənənəvi təhsildə öyrənilən məzmunun necə və harada tətbiq ediləcəyi ilə bağlı suallar yaranır. STEAM təhsildə riyaziyyatın mühəndislikdə, elmin texnologiyada necə istifadə olunacağı öyrənilir".
Son olaraq Bəhruz Əliyev qeyd edib ki, STEAM təhsildə şagirdlər komanda olaraq, layihə və digər formasında işlər həyata keçirə bilir və ənənəvi təhsildən fərqli olaraq, passiv qəbuledici yox, aktiv iştirakçı olma imkanını əldə edir:
" STEAM təhsildə əsas fokuslanan məsələ bacarıqların inkişafıdır. Hal-hazırda Elm və Təhsil nazirliyinin bu məsələyə göstərdiyi yüksək diqqət alqışa layiqdir. 4-8 Dekabr SAF (STEAM Azerbaijan Festival) 2023 festivalı dövlətin bu məsələyə diqqətinin bariz nümunəsidir. Təhsildə STEAM dərslərinin inkişafı üçün edilən dəyişikliklər və əlavələr birmənalı olaraq alqışlanmalıdır".
Sevda Səfərova
BiG.Az
Telegramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş