"Azərişıq"dan problem yaradan YENİLİK

"Azərişıq"dan problem yaradan YENİLİKVətəndaşlar "Azərişıq" ASC-nin sms tipli sayğaclarında yaranan problemlərdən şikayət edirlər. Şikayətçilər iddia edirlər ki, onlara əlavə borc yazılır, balansdakı vəsait naməlum səbəblərdən silinir. Bəzi vətəndaşlar uzun çək-çevirdən sonra problemin həllinə nail olursa, əksəri süründürməçiliklə üzləşir.

Mövzu ilə bağlı "Kaspi" qəzetinin məqaləsini təqdim edirik.

Son dövrlər vətəndaşlar "Azərişıq" ASC-nin sms tipli sayğaclarının göstəriciləri ilə bağlı narazılıq edirlər. Redaksiyamıza müraciət edən şikayətçilər bildirir ki, 2021-ci ilin noyabr ayının 1-dən tariflər dəyişib, enerjinin qiyməti bahalaşıb. Ancaq tarif dəyişsə də, sms tipli sayğacların tarifi dəyişdirilməyib. "Azərişıq"ın İnformasiya Texnologiyaları şöbəsi bu işin öhdəsindən gələ bilmədiyi üçün, qurumun enerji satışı şöbəsinə edilən şikayətlərin həcmi hər gün artır. Təəssüf ki, bu şikayətlər real nəticə vermir.

Sms tipli sayğaclar ən çox Nəsimi rayonu ərazisində olduğu üçün şikayətlərin də əksəri məhz bu rayondandır. Sakinlərin iddiasına görə, "Azərişıq"ın işçiləri bu problemi həll etmək üçün elektron qaydada deyil, fərdi qaydada sayğaclara baxış keçirir, əl təması ilə sayğacda dəyişiklik edirlər. Amma bu da problemi həll etmir. İstehlakçılara yazılan əlavə borclara görə "Azərişıq" nümayəndələri ilə vətəndaşlar arasında mübahisələr yaranır. Misal üçün, QHT sektorunda tanınmış simalardan olan Vüqar Tofiqli iddia edir ki, "Azərişıq" hər ay ona əlavə borc yazıb. Özü də bu borc hər ay artır: "Fevral ayının əvvəlində yaşadığımız binadakı mənzillərin elektrik sayğacını sms tipli sayğacla əvəzləyiblər. Bu dəyişmənin özünü normal hesab etmirəm. Çünki əvvəlki sayğaclar daha etibarlı və münasib idi. Əvvəllər bir ay tamam olan kimi qəbz verilirdi və istehlakçıya 1 ay ərzində borcunu ödəmək imkanı yaradılırdı. Biz də ya onlayn şəkildə, ya da ödəmə terminalları vasitəsilə borcumuzu ödəyirdik. Yeni sms tipli sayğaclarda istehlakçılar əvvəlki imkandan məhrum olublar. İndiki sayğaclar istehlakçını məcbur edir ki, əvvəlcədən balansa pul yükləsin. Yəni "Azərişıq" satmaq istədiyi, istehlakçının hələ istifadə etmədiyi enerjinin pulunu bəri başdan alır. Belə məlum olur ki, "Azərişıq"ın yenilik adı altında tətbiq etdiyi sms tipli sayğacların əsas məqsədi bundan ibarətdir. Bundan başqa, əgər mən balansımı onlayn qaydada yoxlaya, sərfiyyatımı, pulumun qalığını onlayn şəkildə öyrənə bilmirəmsə, bunun nəyi yenilikdir? Təsəvvür edin, mən 3-cü mərtəbədə yaşayıram və balansımdakı məbləği öyrənmək üçün mütləq birinci mərtəbəyə düşməli, sayğaca baxış keçirməli, mexaniki qaydada məlumat almalıyam".

V.Tofiqli deyir ki, yeni sms tipli sayğaclar quraşdırılandan qısa müddət sonra e-manat ödəmə terminalında abonent kodunu yükləyən zaman mart ayı üzrə 26 manat 40 qəpik borc yazıldığını öyrənib. O, əvvəlcə bunu anlaşılmazlıq kimi qəbul edib, hər ehtimala borc kimi göstərilən məbləği artıqlaması ilə ödəyib. Lakin aprel ayında 15 gündən artıq müddətdə Bakıdakı mənzildə deyil, rayondakı evində yaşamasına rəğmən, abonent kodunu ödəmə terminalına daxil edəndə 27 manat borc yazıldığını öyrənib: "Maraqlı burasıdır ki, balansımda 22 manat artıq vəsait olduğu halda, mənim 27 manat borclu olduğum göstərilirdi. Dərhal "Azərişıq"la əlaqə saxladım, bunun səbəbini soruşdum. İzah etdilər ki, sistemdə problem var, tariflər əvvəlki qiymətlə hesablandığından belə fərqli vəziyyət yaranıb. Tələb etdilər ki, fərqin aradan qalxması üçün borcu ödəyim. Borcu ödəməkdən imtina etmədim, amma haqlı olaraq soruşdum ki, bu vəziyyətə görə kim günahkardır? Açıq şəkildə bildirdilər ki, günah "Azərişıq"dadır. Üçüncü dəfə "Azərişıq"ın Nəsimi rayonundakı enerji satış mərkəzinə gedəndə öyrəndim ki, mənim mənzilimin elektrik enerjisindən istifadəyə görə borcu artıq 88 manatdır. Ətraflı araşdırma aparılmasını tələb etdim. Sistemdəki nasazlığı, hansısa naməlum problemi əsas gətirib günahı öz üzərilərindən atdılar. Məsələni bu cür qoymadım, "Azərişıq" rəhbərliyi səviyyəsinə çıxdım. Onlara sübut etdim ki, əsassız yerə mənzilimə borc yazılıb və sistemdə yaranan hər hansı çatışmazlığa görə məsuliyyəti istehlakçı deyil, "Azərişıq" daşıyır".

V.Tofiqlinin sözlərinə görə, hətta Tarif Şurasının qərarına uyğun olaraq qiymətlərdə dəyişiklik varsa, bu dəyişiklik sms tipli sayğaclara xüsusi proqram vasitəsilə ötürülməli, balansdakı vəsaitdən işlədilən elektrik enerjisinin xərci çıxılmalıdır: "Balansımda vəsait ola-ola mənə borc yazılması absurddur. Çox çətinliklə "Azərişıq" rəsmilərinə vəziyyəti izah etdikdən sonra tələblərim yerinə yetirildi, problem həllini tapdı. Məsələ burasındadır ki, bu situasiya ilə yalnız mən deyil, onlarla, bəlkə də, yüzlərlə abonent qarşılaşa bilər. İndi onların hamısı mütləq "Azərişıq" rəhbərliyinə müraciət etməli, bütün iş-gücünü atıb haqlı olduqlarını sübut etməklə məşğul olmalıdırlar? İstənilən yenilik tətbiq olunanda elə etmək lazımdır ki, vətəndaşlara əlavə qayğı yüklənməsin, əksinə, xidmət səviyyəsi daha da yaxşılaşsın, məmnunluq təmin olunsun".

Bu cür şikayətlər onlarladır. Hər birində də eyni məzmun var. Qeyd olunan problemlə əlaqədar "Azərişıq" ASC-nin Mətbuat katibi Vaqif Aydınoğlu ilə əlaqə saxladıq. Şikayətçilərin səsləndirdiyi iddiaların əsaslı olub-olmadığına aydınlıq gətirmək istədik. O, hər bir vətəndaşın şikayətinin ətraflı araşdırılması, obyektiv mənzərənin ortaya çıxması üçün abonent kodu ilə birlikdə "Azərişıq"ın yerli qurumuna müraciət olunmasını tövsiyə etdi. Bildirdi ki, abonent kodu vasitəsilə illər, aylar və günlər ərzində vətəndaşın istehlak etdiyi enerjinin miqdarını, indiyə qədər hansı onlayn vasitələrdən, ödəmə terminalından istifadə edilməklə nə qədər vəsait ödədiyini müəyyənləşdirmək olar.

Enerji məsələləri üzrə ekspert İlham Şaban mövzuya dair qəzetimizə açıqlamasında bildirib ki, "Azərişıq" ASC-nin elektron xidmətləri hər kəs üçün əlçatandır. Ekspertin qənaətincə, istənilən istehlakçı istifadə etdiyi smartfona "Azərişıq"ın xidmətlərinin mobil versiyasını yükləməklə, nəinki cari ay ərzində, eləcə də aylar və illər üzrə elektrik enerjisi sərfiyyatını, ödənişlərini, borcunu öyrənə bilər. İ.Şabanın sözlərinə görə, əgər hər hansı istehlakçı hesab edirsə ki, ona əlavə borc yazılıb, o, elektron qaydada, yaxud ərizə ilə "Azərişıq" ASC-yə müraciət etməklə məsələnin ətraflı araşdırılmasını tələb edə bilər. Məsələ bu müstəvidə həllini tapmazsa, hər bir vətəndaş öz hüquqlarını qorumaq üçün məhkəməyə müraciət etməkdə azaddır.


BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 588   Tarix: 28 may 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş
Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Ülviyyə Fətəliyeva kimdir və nə qədər qazandı? - AVROPA ÇEMPİONU

Yunanıstanın Rodos şəhərində gerçəkləşən Avropa çempionatının qalibi olan 27 yaşlı qrossmeyster bunu 10 qarşılaşmada 8,5 xal toplamaqla bacarıb. Zəka sahibi sonuncu turda Gürcüstan təmsilçisi Nino Batsiaşvili ilə heç-heçə edib - 0,5:0,5. Ülviyyə Fətəliyeva Azərbaycanın Avropa çempionu titulunu qazana

17:48 0
.

Özünü restoranın həyətində asdı

Şamaxıda kişi restoranın həyətində özünü asıb. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, hadisə ötən gecə rayonun Mədrəsə kəndində yerləşən "Çinarlı" kafesində baş verib. Belə ki, kənd sakini, 1995-ci il təvəllüdlü Ceyhun Mamedovun meyiti saat 3 radələrində restoranın həyətindəki söhbətgahda asılmı

12:53 466
.

"Avroviziya-2024"də Fələstin bayraqları qadağan edildi

"Avroviziya"nın təşkilatçısı olan Avropa Yayım Birliyi builki beynəlxalq mahnı müsabiqəsinə Fələstin bayraqları və siyasi bəyanatlar olan plakatların arenaya gətirilməsini qadağan edib. Bununla əlaqədar Avropa Yayım Birliyi bəyanat yayımlayıb. Bəyanatda qeyd olunur ki, Fələstin bayraqlarını

16:36 110
.

Braziliyada güclü yağışlar yağıb

Braziliyanın Rio-Qrandi-du-Sul ştatında güclü yağışlar yağıb. BİG.AZ xəbər verir ki, daşqın nəticəsində 8 nəfər ölüb, 21 nəfər itkin düşüb. Ştatın 100-dən çox şəhəri güclü yağışlardan zərər çəkib. Sel fəlakəti nəticəsində 400-dən çox insanın evakuasiya edildiyini açıqlayıb. Güclü yağışların nə vaxt

12:45 63
.

Bakı-Sumqayıt qatarını daşladılar - RƏSMİ

Bakı-Sumqayıt qatarına Xırdalan dəmir yolu stansiyasının ərazisində daş ataraq şüşəsini sındıranlar və qatar yolunun üzərinə daş düzərək təhlükə yaradan azyaşlılar müəyyən olunublar. xəbər verir ki, bu barədə Daxili İşlər Nazirliyindən (DİN) bildirilib. Məlumata görə, aprel 28-də Bakı-Sumqayıt xətt

01.05.2024 754
.

Çində avtomobil yolunun çökməsi nəticəsində 19 nəfər ölüb

Çinin cənubundakı Quandun əyalətində baş verən sürüşmə nəticəsində magistralın çökməsi nəticəsində 19 nəfərin ölüb. xəbər verir ki, ölkə mətbuatında yer alan xəbərlərə görə, Meycou şəhərində həddindən artıq yağışın səbəb olduğu torpaq sürüşməsi şəhərlərarası avtomobil yolunun 18 metrlik hissəsinin çökməsin

01.05.2024 281
.

"Rəsmi Tələviv İrana qarşı beynəlxalq koalisiya yaratmağa çalışır" - RƏY

Yerusəlimdə hökumət başçısının ofisində İsrailin Baş naziri Benyamin Netanyahu ilə ABŞ dövlət katibi Antoni Blinken arasında qapalı görüş keçirilib. Politoloq Turan Rzayev -a bildirib ki, görüş İsrail-İran gərginliyi ilə bağlıdır. Rəsmi Tələviv İrana qarşı beynəlxalq koalisiya yaratmağa çalışır:. "İsrai

01.05.2024 286
.

"Azərbaycan beynəlxalq tədbirlərin keçirilməsi baxımından bir nümunədir"

"Bu gün Azərbaycan müxtəlif beynəlxalq tədbirlərin keçirildiyi məkana çevrilib. Bu baxımdan COP29-un Azərbaycanda keçirilməsi ölkəmizin nüfuzu üçün olduqca əhəmiyyətlidir. Sözügedən nüfuzlu, qlobal xarakterli tədbirin məhz Bakıda keçirilməsinə dair qərarı bütün dünya ölkələri qəbul etmişdir və beləliklə

01.05.2024 327
.

"Biz Ermənistan və Azərbaycan arasında sülhün mümkün olduğuna inanmaqda davam edirik" - ABŞ

ABŞ Dövlət Departamentinin sözçüsü Vedant Patelin sözlərinə görə, ABŞ dövlət katibi Antoni Blinken Bakı ilə İrəvan arasında gərginliyin həlli istiqamətində səylərlə şəxsən məşğuldur. xəbər verir ki bu barədə xarici mətbuat bildirib. "Bu, dövlət katibinin şəxsən dərindən məşğul olduğu regiondur

01.05.2024 262