Arıqlamaq üçün 5 asan QAYDA

Arıqlamaq üçün 5 asan QAYDA
Arıqlamaq üçün pəhrizə ehtiyac yoxdur. Əgər çəki atmağı qarşınıza məqsəd qoymusunuzsa bu 5 qaydanı bilməlisiniz:

1.Yemək yeməmişdən əvvəl 2 stəkan su için
Araşdırmalar zamanı məlum olub ki, yeməkdən əvvəl 2 stəkan su içmək kalorini öldürür. Su aclıq hissini nəzarətdə saxlayır, doyuzdurur.

2.Qoz-fındıq, ümumiyyətlə, çərəz yeyin
Qoz-fındıq toxluq hissi yaradır. Çərəzlər qanda şəkərin dərəcəsini tənzimləyir, orqanizmin yağlanmasının qarşısını alır.

3.Mədəniz tox, gözünüz acdırsa, yəni yedikcə yemək istəyirsinizsə şəffaf ərzaq modellərindən istifadə edin. Onları gözünüzün qarşısında saxlamayın. Ərzaqların olduğu nöqtədən uzaq durun.

4.İşdən əvvəl idman zalına gedin. Bəzən vaxtım yoxdur, idmana işdən sonra gedə bilərəm deyirsinizsə yanlış edirsiniz. Səhər idmanı əsasdır. Bu, gününüzün aktiv keçməsinə, orqanizminizin gün ərzində daha şux və sağlam olacağına təminatdır.

5.Yeməkləri istiotla yeyin. Yediyiniz yeməyə 1 çay qaşığı istiot əlavə edin. Bu, bədəninizdəki kalorini yandıracaq. İstiotu xüsusən də yağlı və qanadılmış yeməklərə əlavə etməyiniz daha yaxşıdır.
f Paylaş
Bölmə: Sağlam ol Oxunub: 4160 Tarix: 20.02.2016
Şərh yazmaq üçün Qeydiyyatdan Keç və ya Sayta daxil ol
Tanner
Tanner 23.02.2016
Ne deyirsiz siz, men kulturistem, ama dediyiniz usullardan yanlis olanlar var, qoz findiq yuksek kaloriye malik qidadir, ve ceki artirmaq isteyenler qebul etmelidir, ve 1 qasiq istiot her yemekde elave olunsa, onda mede magirsaq xesteliyine yol aca biler, menden demesi isteyen yazilanlara eme ede biler.


 
nurten
nurten 20.02.2016
ARIQLAMAQ ISDEYENDE ISTIOTLU QATIQ ELA EFFEKT VERIR
Her weyin bir sonu var.

 
Aysem25
Aysem25 20.02.2016
Istiot sufremin basidi.Amma ziyandi mene olmaz.


 
Fuan
Fuan 20.02.2016
Ah ah(((. )))


 
Uzunsacliqiz
Uzunsacliqiz 20.02.2016
Istiotlu ve çerezleri çox yeyirem.Yeqin ona göre kökelmirem.
Yeniden Big.Az-da

 
canmmm
canmmm 20.02.2016
TEWEKKUR..


 
senusum
senusum 20.02.2016
Umuniyyetle istiotu sevirem.
NE CICEYE ARTIQ SU VER,
NE INSANLARA ARTIQ UZ VER...