Xəritələr yayılır, müəlliflər söyülür, hərçənd ki, müəlliflər Qarabağ qazisidir...

Xəritələr yayılır, müəlliflər söyülür, hərçənd ki, müəlliflər Qarabağ qazisidir...

Son günlər orta məktəb dərslikləri, xüsusilə 10-cu sinif “Ümumu tarix” (rus bölməsi) dərsliyinin 32-ci səhifəsində getmiş xəritə ətrafında süni surətdə yaradılmış qalmaqal səngimək bilmir. Müxtəlf “şəxslər” fürsət gözləyirmiş kimi öz rəqiblərinə qarşı ən çirkin və ləyaqətsiz piar, qaralama aksiyası keçirməkdədir.

Nazirliyi müdafiə etmək, yaxud onların əməllərinə haqq qazandırmaq fikrimiz yoxdur. Hətta təxribat olsa belə. Dərsliklərin son variantına dərslik şöbəsi tərəfindən baxılmalı, diqqətlə incələnməli, sonra isə nəşrinə icazə verilməli idi. Lap götürək ki, elmi baxımından “ərməniyyə” adlanan coğrafi məkanın özlərini “hay” adlanan üzdəniraq və bədnam qonşularımızla eyiliyi olmasa da. Məsələ belədir ki, qaydalara görə müəlliflər dərsliyi yazır komissiyaya təqdim edir. Nazirlik dərsliyi ekspertizadan keçirir, yoxlatdırır, yaxşı mənada “pulunu” verib alır və s. Beləliklə, mülkiyyət keçir Nazirliyin, bu halda dövlətin ixtiyarına. Deməli, bütün hüquqlar qalır Nazirliyin ixtiyarında. Problem və başqa bu kimi situasiyalarda buna təhsil Nazirliyi cavab verməlidir. Bu işin hüquqi tərəfi.

Müəlliflərdən isə qaranlıq məqamlara aydınlıq gətirmək üçün açıqlamalar alına bilər. Onların buna cavab verib verməməsi isə öz işləridir. Qanunla izahat yalnız Nazirliyin istəyi ilə alına bilər. “Ümumi təhsil sistemində dərsik siyasəti” adlı qanunun 6-cı maddəsində yazılır: “Sifariş yolu ilə yaradılmış dərsliklərin nəşr və yayım hüququ Təhsil Nazirliyinə məxsusdur.”(Mənbə: http://edu.gov.az/az/page/162/537 ).

Maraqlı bir tendensiya yaranır, dərsliyin qiymətləndirərkən Təhsil Nazirliyinin, Dövlət İmtahan Mərkəzinin və AMEA-nın müvafiq ekspertləri də axı bu dərslikləri “yoxlamışdılar. Eyni zamanda 2017-ci ilin fevral ayından Təhsil Nazirliyi həmin dərslikləri elektron halda ictimai müzakirəyə çıxarmışdı? Niyə bütün bu mərhələlərdə “nöqsan” görünmədi?
Bundan başqa, təhsil Nazirliyi həmin kitabları yığışdırıb “texniki səhvi” düzəltsəydi və bundan ictimaiyyətin xəbəri olmasaydı və yaxud bu qədər ictimai müzakirə olmasaydı, nə olardı? Bəlkə, bu ictimai müzakirəni yaradanlar, genişləndirənlər elə həmin xəritəni rus variantında “peyda” edənlərdir?

Xəritələr yayalır, paylaşdırılır, paylaşılır. Müəlliflər günahkar bilinir, söyülür, təhqir olunur, aşağılanır. Baxmayaraq ki, müəlliflərin ikisi Qarabağ qazisi, biri Qaranağ əlilinin övladıdır. Baxmayaraq geniş ictimaiyyən həmin adamları yaxşı tanıyır, onların vətəni sevməsini yaxşı bilir.

Deməli, yad əllər var, insanların həssas nöqtələrinə toxunaraq məqsədlərinə nail olmaq istəyirlər. Bu, gizli əl kimindir? Kim problemin daha da qabarmasını istəyir? Kim qazanır? Kim öz məqsədinə nail olur? Minlərlə insanın təhdidinə məruz qalan həmin müəlliflərmi, yoxsa işi şişirdib dünya mətbuatına çıxarmaq istəyən, qardaşı qardaşa qırdımaq istəyən həmin gizli əllərmi?

Araşdırmamız nəticəsində Kamran Əsədovun müəllifliyi olduğunu müəyyən etdyimiz həmin dərslikdən bir parçanı tirajlayırıq: “Səlibçiləri özlərinə dayaq görən ermənilər də səlcuqlara qarşı mübarizədə onlara kömək göstərdilər”... “Hamı tərəfindən nifrət edilən.: Antioxiya şəhərinin səlibçilər tərəfindən işğal olunmasında islam dinini təzə qəbul etmiş xəyanətkar bir erməni əsas rol oynadı. Vəd olunmuş mükafata o, xristianlığı qəbul etmiş, gecə səlibçilərin şəhərə daxl olmasına şərait yaratmışdı. Bu hərəkətinə görə o hamının nifrətini qazanmışdı” (səh.93)

Bu kimi ifadələr dərslikdə kifayət qədərdir. İndi sizcə kim vətənini daha çox sevə bilər: dayısı oğlu Qarabağ döyüşlərində itkin düşmüş, atası Qarabağ əlili olan birisimi yoxsa həmin gizli əlin havadarlarımı?
f Paylaş
Bölmə: Xəbərlər Oxunub: 554 Tarix: 11.10.2017
Şərh yazmaq üçün Qeydiyyatdan Keç və ya Sayta daxil ol
vetenperver
vetenperver 11.10.2017
Burda ne varki biri ermeniye qaz verende digeride torpaq verecekda..Misire aman vermediler islemeye sonu bele olarda