Qatıqla 1 həftəyə 3 kiloqram arıqlayın

Qatıqla 1 həftəyə 3 kiloqram arıqlayınQatıq bədəndəki yağı yandıraraq arıqlamağa kömək edən ən sadə vasitədir. Xüsusən isti yay günlərində istehsal edəcəyiniz qatıq ən yüngül qəlyanaltı seçiminiz olacaq. İçindəki faydalı bakteriyalar sayəsində sağlamlığa müsbət təsir göstərən qatıq həm də həzm prosesini asanlaşdırır.

Axşam.az qatıqla 1 həftədə 3 kiloqram çəki atmağınıza yardımçı olacaq pəhriz proqramını təqdim edir.

Səhər yeməyi: 1 stəkan şəkərsiz çay, 300 qram yağsız qatıq

Nahar: 1 boşqab tərəvəz şorbası, 4 xörək qaşığı ətli tərəvəz yeməyi, 300 qram yağsız qatıq, 250 qram qarpız

Qəlyanaltı: 300 qram yağsız qatıq, 1 stəkan şəkərsiz çay, 1 porsiya meyvə

Şam yeməyi: 1 fincan tərəvəz şorbası, 60 qram ət, 300 qram yağsız qatıq

Yatmazdan əvvəl: 1 stəkan çobanyastığı çayı, 3 gavalı.


BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 2313   Tarix: 10 avqust 2021  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş