Beli 10 günə incəldən zülal pəhrizi

Beli 10 günə incəldən zülal pəhrizi
Canlı orqanizmdə rast gəlinən çoxlu sayda müxtəlif üzvi birləşmələrin içərisində zülallar mühüm əhəmiyyətə malikdir. Onlar mühüm funksional element olaraq bütün canlıların tərkibində var. Maddələr mübadiləsini idarə edən fermentlər zülallardır. Bizim orqanizmimiz zülal istehsal etmək iqtidarında deyil, bu səbəbdən, onları mütəmadi olaraq qida ilə qəbul etmək lazımdır.

BiG.AZ publika.az-a istinadən bu yazıda zülal pəhrizindən bəhs edib.

Zülallı qidaların həzm etmə prosesi çətindir. Zülal pəhrizinin əsas prinsipi belədir: aclıq hissini öldürür, əzələlərin güclənməsinə kömək edir, xüsusilə, qarın və ombalarda toplanmış yağ ehtiyatlarını əriməyə məcbur edir.

Zülal pəhrizi ilə arıqlamaq üçün iki sxem təklif olunur. Onların klassik variantdan əsas fərqi odur ki, karbohidratlar qida rasionundan tamamilə ixtisar edilmir və bu zaman orqanizmə də heç bir ziyan dəymir.

Zülal pəhrizinin birinci sxemi

1. Səhər yuxudan ayılan kimi acqarına dərhal 250 ml. ilıq su için. Su orqanizmdə maddələr mübadiləsini sürətləndirəcək.

2. 30 dəqiqədən sonra səhər yeməyini yeyə bilərsiniz: suda bişmiş 1 yumurta.

3. Pəhrizin birinci yarısı ərzində nahar və şam yeməyində qaynadılmış toyuq əti yeyin.
Toyuğu isə belə hazırlamaq lazımdır: Suda duz atmadan bulyon şəklində qaynadın. Dərisini və piyləri kəsib götürün. Ətin gündəlik norması 800 qramdır.

4. Pəhrizin ikinci yarısını bağırsaq təmizləməsinə həsr edin. Hər gün tərkibində çox nişasta olmayan 1 kilo tərəvəz yeyin.

5. Hər gün özünüzə tərəvəz salatı hazırlayın.

6. Pəhriz boyu gündə ən azı 2 litr su için.

Pəhrizin 2-ci sxemi

1. 10 günlük pəhriz ərzində sutkada 2 litr su, həmçinin itburnu dəmləməsi için.

2. Birinci gün yalnız qaynanmış yumurta yeyin: 4-6 ədəd.

3. İkinci gün - balıq. Qaynadılmış yağsız balığı istənilən qədər yeyin.

4. Üçüncü gün doyana qədər yalnız yağsız kəsmik yeyin.

5. Dördüncü gün qaynadılmış toyuq əti yeyin.

6. Pəhrizin beşinci günü karbohidratlara icazə verilir. Kartofu qaynadılmış halda, lakin duzsuz yeyin.

7. Altıncı günü qaynadılmış yağsız mal ətinə həsr edin. Onu da toxluq hiss edənə qədər yeyin.

8. Yeddinci gün təzə tərəvəzlər yeyilməlidir. Meyvə salatı yeməklə kifayətlənin.

9. Səkkizinci gün şirniyyatdan ötrü darıxanlar üçündür. Bu günün rasionuna meyvə daxil olunub.

10. Doqquzuncu gün təxminən 1,5 litr qatıq için.

11. Onuncu gün - təmizləmə prosesidir. Bu gün yalnız itburnu həlimi və su için.

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 055 6620257

f Paylaş
Bölmə: Sağlamlıq Oxunub: 4256 Tarix: 21.01.2016
Şərh yazmaq üçün Qeydiyyatdan Keç və ya Sayta daxil ol
A_F_I_N_A
A_F_I_N_A 11.11.2016
Xeberin muellifi cox sag ol.


 
Wizard
Wizard 25.01.2016
Qidama diqqet yetiren biriyem,lazim olan her qidani yeyirem,onlar insanin beden strukturunu teskil edir.Ve buna baxmayaraq,hec kokelmirem,arigam ve normasinda arigam.Her kese meslehetlidi.


 
Leylashka88
Leylashka88 22.01.2016
Bu pehrizi kim saxlaya biler ki?acından öl demekdi e bu.men çox arığam.ehtiyacım yoxdu pehrize


 
_K_O_N_K_R_E_T_
_K_O_N_K_R_E_T_ 22.01.2016
Eyni oxşar pəhrizləri nə qədər verirlər sayta?

İdman et. Az yemək ye..Xüsusi ilə Çörəyi az ye..Vəssalam.

Sənli dünyada sənsizəm



Nə yazsa sevgidən yazır
Dostlarım üçün çox darıxıram

 
Aysem25
Aysem25 22.01.2016
Yorulmusuq day pehriz xeberleri oxumaqdan.


 
aynurlh
aynurlh 22.01.2016
hmm. çetin meseledi
Atiii
Atiii 21.01.2016
Mence lazim deyil..ariqlamaq isteyen biraz yemeyini azaltsin idman etsin bes eder..menim bir ara istaham kesilmisdi yemeyimi yemirdim..cezasin cekirem her gun cox zeyiflemisem immunitetim korpe usaq immunitetiyle beraber olub..bizi ayaqda saxlayan guclu yemeklerdi..sadece qederinde yeyin.ozumki cekirem basqasi bele olsun istemirem
А ты попробуй сказатъ в лицо то,
что говоришъ за спиной...


 
Fuan
Fuan 21.01.2016
ehtiyac deyil..tsk


 
Qumru_KN
Qumru_KN 21.01.2016
Heç mənə lazım da deyil


 


Unvan.az Turlar ev alqi satqisi

Azərbaycandan son xəbərlər