"Bank Standard"da qeyri-standart vəziyyət
Təlaş içində olan əmanətçilər qurumun ofislərinə axışıb suallarına cavab tələb edirlər Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası bankda yoxlama aparır, əksər xidmətlər dayandırılıb
"Plastik kartdan ödəniş etmək olmur. Mən karta pul qoymuşam, bankomatdan onu belə çıxarda bilmirəm. Bank telefonlara cavab vermir". Bu sözləri "Bank Standard" QSC-nin müştərisi Elnur Məmmədov bu bankın Azərbaycan prospekti 4 ünvanında yerləşən baş ofisində Məlumat Mərkəzinin əməkdaşına dedi. Müştərilər və əmanətçilər təlaş içində əmanətlərin həcmi baxımından ölkənin ikinci ən iri bankının taleyinin necə olacağı ilə maraqlanırdılar.
Bank əməkdaşının müştəri E.Məmmədova cavabı belə oldu: "Hazırda Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatası tərəfindən bankımızda yoxlama aparılır və 03 may 2016-cı il tarixdən "Bank Standard"a müvəqqəti inzibatçı təyin edilib. 3 ay müddətində bankın sağlamlaşdırılması məqsədilə plan hazırlanacaq. Bu proqramın nəticəsinə görə, bank bütün parametrlərinə görə, tam dayanıqlı banka çevriləcək və bütün xidmət şəbəkəsini bərpa edəcək. Plastik kartlar üzrə xidmətlər şəbəkəsi isə ən yaxın zamanda bərpa olunacaq".
"Millət pulunu banka qoyub, indi çıxara bilmir. Məsələn, mənim ipoteka ödənişim var. Bu ödənişi həyata keçirməliyəm. Amma edə bilmirəm. Haqsızlıq edirsiniz",-deyə bank kartının işləməməsindən narazılıq edən Xəqani Fərəcov bankın əməkdaşına bildirdi.
Mərkəzin əməkdaşı ilə söhbət zamanı plastik kartların və onlar üzrə xidmət şəbəkəsinin bərpa olunacağı zaman dəqiqləşdi. Onun sözlərinə görə, bu problem bir aya həll olunacaq. Əmək haqqını "Bank Standard"ın kartları ilə alan müştərilər isə şəxsiyyət vəsiqələri ilə bankın baş ofisinə müraciət edərək pullarını məxaric edə bilərlər. Yəni hazırda bankın Bakıda olan filialının heç birində bu xidmət həyata keçirilmir. Bölgələrdə yerləşən filiallarda isə bu xidmətlərin həyata keçirildiyi iddia olundu.
Bank əməkdaşı ilə söhbətimizdə onu da öyrəndik ki, müştərilərin daha çox müraciət etdikləri mövzulardan biri də bankomatlarla bağlıdır: "Müştərilər bankomatlarda pulun olmadığından şikayətlənirlər. Amma pullar hər gün saat 15:00-dan sonra bankomatlara çatdırılır. Lakin son zamanlar müştəri axını çox olduğuna görə pul tez bitir. Yaxşı olar ki, müştərilər iş gününün istənilən vaxtı bankın Məlumat Mərkəzinə zəng edərək hansı bankomatlara inkassasiya olunduğunu öyrənə bilər".
Müştəriləri narahat edən məsələlərdən biri də vaxtı bitməkdə olan plastik kartdan vəsaitlərini çıxara bilməmələridir. Bank iddia edir ki, kartın istifadə müddəti bitsə də, vəsait müştərinin hesabında qalır.
Əmanətçilər onların narahatlığına son qoyulması üçün cavabdehlərin təcili yığıncaq keçirməsini və depozitlərin qorunmasını vacib hesab edirlər.
Bu məsələ ilə bağlı bankın cavabı odur ki, hazırda, fiziki və hüquqi şəxslərə depozitlər üzrə ödənişlərin verilməsi 1 ay müddətinə dayandırılıb: "Bu müddət ərzində dövlət dəstəyinin tam həcmi müəyyən edildikdən sonra müştərilər öz depozitlərindən istifadə edə biləcəklər. Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının müraciəti əsasında Mərkəzi Bankın İdarə Heyəti bununla bağlı müvafiq qərar qəbul edib və 6 ay ərzində banka 15 mln. manat həcmində dəstək verəcək. Depozitlərdən istifadə prosesinə iyun ayının 2-dən başlanacaq. Lakin əmanətlər üzrə faizlərin hesablanması davam edir".
Onu da öyrəndik ki, hazırda kreditlərin verilməsi müvəqqəti olaraq dayandırılıb, amma kredit götürən şəxslərin borcları qəbul edilir.
Bildirək ki, 600 milyondan çox əmanətin yatırıldığı "Bank Standard"ın Bakıda 12, Lənkəran, Gəncə və Quba olmaqla hər birində bir filialı fəaliyyət göstərir. Bankın baş ofisi 26 dekbar 1995-ci ildən fəaliyyət göstərir
BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş