Fransızların yeniliyi var - FOTO
Frankfurt avtosalonunda Peugeot xeyli yeni avtomobil təqdim edir — bunlar yenilənmiş 3008 və 5008 modelləri və "qaynar" RCZ R kupesidir. Amma fransız şirkəti üçün əsas premyera ikinci nəsil Peugeot 308 modelidir.
BiG.AZ auto.az-a istinadən bildirir ki, bu modeldə yerinə yetirilmiş işin həcmini nəzərə alsaq deyə bilərik ki, C+ seqmentində çoxdan möhkəmlənmiş layiqli liderlərini yerlərindən sıxışdırmaq üçün yeni "şirin" yaxşı şansları var. Əgər Volkswagen Golf-la mübarizə aparmaq hələ lazım deyilsə, onda yeni Peugeot 308 modeli Ford Focus və Opel Astra hetçbeklərinə öz döyüş gücünü göstərməyi şübhəsiz ki, bacaracaq.
Yeri gəlmişkən, əgər əvvəllər nəsillərin dəyişməsi zamanı fransızlar sadəcə indeksdə son rəqəmi dəyişdirirdilərsə bəs indi niyə məhz Peugeot 308? Hər şey çox sadədir — bundan sonra bu təsnifat "dondurulmuşdur". Birinci rəqəm modelin sinifini (qabaritlərini) bildirir, ortadakı sıfır firmanın sevimli işarəsidir, amma səkkiz rəqəmi isə avtomobilin texnoloji səviyyəsindən məlumat verir. Bundan başqa, Peugeot 309 artıq şirkətin tarixində olub — maşın 1985-dən 1993-cü ilə qədər buraxılıb. Beləliklə, yeni "308-cini" qarşılayırıq!
"308"-in xarici görünüşünə görə demək olar ki, Peugeot cəsarətli eksperimentlərdən əl çəkməyi qərara alıb və qeyri-adi mühafizəkar hetçbek hazırlayıb. Standart nisbətlər (uzunluq — 4,25 metr, hündürlük — 1,46 metr), sakit xətlər, parlaq detallardan isə yalnız optikanı - içərisi işıq diodlarla doldurulmuş qəribə formalı faraları və bir də yenilənmiş Peugeot-un firma əlaməti olmuş üç zolaqlı fənərləri ayırmaq olar. Dizaynerlərin fikirinə görə, onlar şirin caynaqlarının izlərini simvollaşdırırlar.
Əsas məsələ kuzovun altında gizlənir — bu tamamilə yeni EMP2 platformasıdır. Yüksək davamlı poladın, alüminium və maqnezium ərintilərinin və kompozit materialların tətbiqi nəticəsində birdən-birə çəkini 70 kq azaltmaq mümkün olub. Amma Peugeot 308 ümumi çəkisi əvvəlki nəsil maşınıyla müqayisədə 140 kq azalıb. Balaca rəqəm deyil! Maraqlıdır ki, yük yerinin həcmi 470 litr səviyyədə bildirilib. "Golf" -da, məsələn, bu göstərici cəmi 380 litr, bundan əvvəlki "308" -də isə yalnız 348 litr olub.
Maşın həm də Peugeot 208 yığcam hetçbekin salonuna bənzər tamamilə yeni interyer əldə edib — yüksək yerləşdirilmiş cihazlar, kiçik sükan, qapıların analoji furnituru və mərkəzi konsolda iri (diaqonal 9,7 düym) sensor ekran. Əksər funksiyaların idarə etməsi bu ekranın üzərində yerləşdirilib. Bunlar iqlim-kontrol, bort kompüter, multimedia sistemi, naviqasiya və başqalarıdır. Bahalı versiyalar elektromexaniki "tutağac", mühərriki işə salma düyməsi, arxa görünüş kamerası, opsiyada isə Denon firmasının musiqisi ilə təchiz edilir. Üstəgəl təhlükəsizlik balışlarının və sistemlərinin bütöv dəsti.
Hələlik Peugeot 308 üçün üç benzin mühərriki əlçatandır: 1,2 litrlik üç silindrli 82-güclü aqreqat, və 1,6 litr həcmlə iki mühərrik (115 və 125 a.g.). Bundan başqa gücünə görə iki variantda — 92 a.g. və 115 a.g. təqdim edilən 1,6 litrlik turbodizellər. 2014-cü ilin yazında sırada kiçik turbomühərrikli (1,2 litr) modifikasiya peyda olacaq. Onun 110 və 130 a.g. hasilatla əldə etməyin mümkün olacağı gözlənilir. Bundan başqa, 1,6 litrlik 155 a.g. olan turbomühərrik də mümkün olacaq. Peugeot 308 premyeradan sonra artıq tezliklə Avropa dilerlərinin salonlarına 17 800 avro qiymətlə daxil olacaq.
BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş