Range Rover Sport: məhrum oldu, amma... (Fotolar)
Yeni Range Rover Sport rəsmi surətdə təqdim olundu.Nyu-Yorkda dünya premyerası keçirilən Britaniya yolsuzluq avtomobili dizel mühərrikindən məhrum oldu (bunun bir müddətlik olduğu istisna edilmir), lakin üçüncü sıra oturacaqlar əldə etdi və dünyanın ən sürətli avtomobili titulu üçün mübarizədə öz "böyük qardaşını" yarım saniyə qabaqladı.
Yaradıcılarının sözlərinə görə "Range Rover Sport" Land Rover markasının "ən sürətli, fəal və idarə edilməsi asan" olan avtomobili olmaq iqtidarındadır. Yolsuzuq avtomobilinin güc qurğusuna – "təməlinə" ötəri nəzər saldıqda mühəndislərin qarşıya qoyulan məsələni həll etmək üçün hansı metodlardan istifadə etdiyi aydın olur.
Əvvəllər o xüsusi hibrid (ona inteqrasiya olunmuş çərçivə ilə aparıcı ban) idisə, indi konstruktorlar kütlənin çəkisini azaltmaq üçün klassik aparıcı banın xeyrınə seçim etdilər.
"Land Rover" mütəxəssislərinin hesablamalarına görə bu 360 kiloqram qənaət etməyə imkan verir: V-şəkilli "səkkizlik"-lə olan versiya analoji əvvəlki nəsil avtomobildən dörddə-bir ton (2310 kq 2572-yə qarşı) azdır. Həmçinin "arıqlamağa" kömək edən komponentlər arasında alüminium qapılar və ayrı güclü əlavə güc elementləri qeyd olunur.
Daha ağır (bezinlə müqayisədə) dizel mühərrikindən imtina etmək kütlənin azaldılmasına istiqamətlənən strategiyanın bir hissəsi deyilmi? Əvvəlki nəsil "Range Rover Sport"-da dizel variantı idi, yeni "Range Rover"-in (Sport-un yaxın qohumu olan) ağır yanacaqda iki mühərriki var – Nyu-Yorkda təqdim olunan yeni Sport-ların kapotunun altında isə yalnız benzinlə işləyən güc qurğuları var idi.
Adi "Range Rover"-də olduğu kimi söhbət iki kompressorlu V-şəkilli mühərrikdən – müvafiq olaraq 340 və 510 a.g. olan "altılıq" və "səkizlik"-dən gedir (hər ikisi 8-pilləli "avtomatla" cüt işləyir). Maraqlıdır ki, modellərin ierarxiyasında "Sport" flaqman hesab edilən "Range Rover"-dən bir pillə aşağı dayanmalıdır – lakin mühərriklə bunu başa düşmək olmaz: çünki "Range Rover"-in ən ucuz modifikasiyası üçlitrlik dizellə komplektləşdirilir. Onun gücü cəmi 250 a.g.-dür.
Kapotunun altında V-şəkilli "səkkizlik" olan "Sport" "yüzə" cəmi 5 saniyəyə (flaqman modeli eyni mühərriklə yarım saniyə gecikər) sürətlənir. Buna baxmayaraq "Land Rover" mühəndisləri üçün səmərəli enerji sərfi dinamikadan az əhəmiyyət kəsb etmir – ona görə də hər iki mühərrik "start-stop" sistemi ilə komplektləşdirilib.
Əlbəttə ki, yenilik hərəkətdə maksimal təhlükəsizlik səviyyəsi təmin edən tam sistemlər dəsti ilə təchiz olunub: yolsuzluq avtomobili nişanları və yol işarələrini izləyir, magistralda və dayanacaqda hərəkət zamanı ölü zonaları skan edir (ehtiyac olduqda avtomatik rejimdə park edir), tıxacda kruiz-kontrol vasitəsilə tam dayanır və yenidən sürət yığır.
İnteryerdə üçüncü sıra oturacaqlarının meydana gəlməsini qeyd etməyə dəyər: əvvəlki nəsil avtomobilini iki əlavə sərnişin yeri quraşdırmaq üçün kifayət qədər geniş hesab etmədilər, yeni "Range Rover Sport"-da bu səhv düzəlib. Üçüncü sıra oturacaqlar standart avadanlığa aid deyil və əlavə pula təqdim olunur, həm də bunun müqabilində düyməyə basmaqla oturacaqları qaldırıb salmağa imkan verən elektrik ötürücü vasitəsilə.
Lakin oturacların artması mühəndisərin qabaqda oturanların rahatlığını pozması demək deyil; "Land Rover" təmsilçiləri sürücünün dizlərinin qabaq paneldən 24 mm aralı yerləşdiyini iddia edirlər.
mənbə: auto.az
BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Facebookda Paylaş