Nə vaxt su içməliyik?

Nə vaxt su içməliyik?

Su olmadan sağlam bir həyat düşünülə bilməz. Ekspertlər isə suyun tənəffüs etdiyimiz hava qədər lazımlı olduğu və həyatın qaynağı olduğu mövzusunda həm fikirlər. Yaxşı, sağlam bir həyat üçün nə qədər su içməliyik? Türkiyədə tamamlayıcı tibb deyilincə ilk ağla gələn adlardan bir olan Dr. Hüseyin Nazlığılın bu mövzu haqqındakı yazısı:

1) Yeni günə su içərək başlayın. Bu bir stəkan su böyrəklərinizi boşaltmanıza və detoks sisteminizin gün boyu işinə köməkçi olacaq.

2) Nahardan bir saat əvvəlinə qədər yavaş yavaş amma qısa aralıq/dekabrlarla içilən suyun bir çox xroniki xəstəliklərdə müalicə edici xüsusiyyəti olduğu açıqlanmaqdadır.

3) Gündə ən az səkkiz stəkan su için, mümkün olsa sağlam alkali su için, içdiyiniz su nə qədər təmiz və sağlam olsa bədəniniz suyu o dərəcədə faydalı istifadə edər.

4) Canınız bir şeylər atışdırmağ istədiyində bir şeylər atışdırmağdansa onun yerinə bir stəkan su için və bir az gözləyin. Görəcəksiniz ki bədəniniz sizdən yemək deyil su istəyirmiş!

5) Bədəninizin sizə nə söylədiyini anlamağa çalışın, başınız və ya mədəniz ağrıyırsa və ya əldən düşmüşsünüzsə və ya özünüzü yaxşı hiss etmirsinizsə dərman içmədən əvvəl bir stəkan su için və nəticəyə görə hərəkət edin.

6) Baş ağrısı çəkirsinizsə dərmana hücum etməyin. Yalnız su kafi gəlməmişsə o zaman suda bir magnesium həb əridin və için. Ağrı kəsici istifadə etmədən də baş ağrılarınızın keçdiyini qarışıqlıqla kəşf edəcəksiniz.

7) Yemək yeyərkən qətiliklə su və sulu içkilər içməyin, suyu yeməkdən yarım saat əvvəl və sonra için.

8) Yediyimiz yeməklərlə də su götürürüy. Çünki onların içində də su vardır. Orqanik olaraq çıxarılan məhsulları seçsəniz yeməklərlə birlikdə içdiyiniz suyun keyfiyyəti də yaxşı olar.

9) Su hər yeməkdə eyni keyfiyyət və xüsusiyyətdə olmaz, bu vəziyyət bədənimizdə olan sular içində etibarlıdır. İçimizdəki su bizim ruh halımıza görə davamlı öz özünü dəyişdirmə gücünü içində saxlayar.

10) Stresli ya da narahat olduğunuzda bir stəkan su için. Su bədən mayenizi və elektrolit tarazlığını təşkil edərək sakitləşmənizə köməkçi olacaq. Fərqindəsinizmi? Əsəbiləşincə ya da həyəcanlanınca dodaqlarınız quruyar və yapışmağa başlar. Bu, bədənin təbii olaraq o anda su ehtiyacını sizə göstərməsidir.

11) Ağılı tərəfindən yemək yeyin. Kalori, karbonhidrat və yağları çox çox hesablamanıza ehtiyac yoxdur. Yalnız üsyankardıq və gigiyenik ola bilməyən yeməkləri yeməyin.

12) Qaraciyərinizin yediyiniz yemək və içkilərdəki bakteriya, virus, və kimyəviləri təmizləmək məcburiyyətində olduğunu unutmayın! Bol, təmiz və keyfiyyətli alkali su içərək qaraciyərinizə əsl vəzifəsini edə bilməsi üçün köməkçi olun.

13) Hazır yeməklərdən,qazlı içkilərdən, qatqı maddələri ehtiva edən hər növ hazır qidadan uzaq durun. Təbii burada əsl günahkar olan sürətlə yemək qisimidir. Çünki sürətli yemək xeyli çox narahatlığın qaynağıdır.

14) Yediyiniz yeməklərdən kef almağa çalışın, yaxşı tapdalayın və yemək əsnasında qəzet oxumağı və TV izləməyi buraxın. Yediklərinizi yaxşıca araşdırın, onlarla bir dialoq içində olun.

15) Çox çay, qəhvə, spirtli içki içməyin. Bu cür içkilər diüretik olduqlarından, bədəninizdə su itkisinə səbəb olarlar. Əgər məcbur qalsanız bol miqdarda su ya da mümkünsə alkali su için.


Nə vaxt su içməliyik?

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 050 3422489

f Paylaş
Bölmə: Maraqlı Oxunub: 3949 Tarix: 09.12.2009



Unvan.az - elanlar sayti
Şərh yazmaq üçün Qeydiyyatdan Keç və ya Sayta daxil ol


Pulsuz elanlar sayti

Azərbaycandan son xəbərlər